1 найголовніша причина, чому не можна довго прогрівати мотор взимку
Взимку в автомобілістів є свій особливий улюблений ритуал – прогріти мотор, машину, салон, вулицю і все навколо і неважливо, скільки часу на це піде. Головне прогріти максимально, адже зима ж!
Роблять вони це на власний страх та ризик, адже ніде не прописані рекомендації, що автомобіль потребує тривалого прогрівання. Зараз ми розберемось, чому варто відмовитись від довгої підготовки до їзди та який оптимальний час потрібен.
Турбо-мотори з невеликим об’ємом сильно симпатизують і виробникам, і автомобілістам. Проте, такий довгий простій для них несе велику небезпеку. Ці мотори досить економічні та класно розганяються на відміну від автомобілів зі стандартним атмосферним двигуном. Тільки шкода, що вони не можуть похвалитись високим ресурсом двигуна.
Мотогодина – це головна точка відліку в ресурсі двигуна. Чим більше мотогодин силовий агрегат відпрацював, тим менше йому залишилось «жити». До речі, мотогодина також рахується, коли мотор працює на холостих обертах. Відповідно, чим довше витрачає часу власник на прогрівання двигуна, тим більше він скорочує йому ресурс.
Які неприємності від підвищеного зносу двигуна ще можуть бути:
- Низький тиск мастила в моторі;
- В камери згоряння потраплятиме менша кількість займистої суміші;
- Через тривале прогрівання може перегрітись каталітичний нейтралізатор;
- Свічки також втрачають свій ресурс швидше.
Що тут можна порадити – не грійте двигун понад 5 хвилин. Йому цього часу цілком достатньо, щоб прогрітись і почати їзду. І таким чином сам агрегат та інші деталі збережуться надовше.