3 помилки при прогріванні салону: не робіть так
Для того, що прогріти салон якнайшвидше, водії застосовують різні методи. Але ось біда: деякі їхні дії можуть навпаки сповільнити цей процес і доведеться почати їзду в холодному салоні.
Неприємно і незручно, згодні. Тому й вирішили розповісти вам, що не потрібно робити при прогріванні салону.
Тривалий прогрів машини на холостих
По-перше, в цьому немає жодного сенсу. Якщо на вулиці добрячий мороз, то деякі двигуни так і не зможуть прогрітись до потрібної температури. Це стосується саме бензинових двигунів з невеликим об’ємом (до 1,4 л) і дизельних. Відповідно, якщо двигун холодний, то звідки візьметься тепле повітря?
Під час руху будь-який мотор прогрівається значно швидше, але якщо ви знаєте міру і не будете його перенавантажувати. Загусле мастило від морозу не може належно змащувати деталі двигуна і це потрібно врахувати.
Найкращим вирішенням цього буде прогрів авто кілька хвилин і стартувати: перші кілька хвилин з невеликим навантаженням, без різких розгонів чи пробуксовки. Якщо у вас «автомат» чи варіатор, то можете затиснути педаль гальма, увімкнути режим D та трохи постояти в такому положенні. Таким чином двигун прогріється швидше і для нього це буде цілком безпечно.
Вентилятор на всю потужність
Якщо ви одразу ж вмикаєте обдув салону, то двигун буде повільніше прогріватись. Все логічно просто, адже все його тепло буде йти в салон. В такому випадку або вимкніть обдув на деякий час, або на мінімальній швидкості пустіть повітря на вітрове скло.
Рециркуляція повітря
Одночасно з вентилятором вмикайте і режим рециркуляції, щоб полегшити роботу «пічці» і їй не довелось нагрівати нові порції холодного повітря, що надходить з-за борту. В такому режимі повітря буде циркулювати салоном і прогрівання салону буде швидшим і ефективнішим.
Перед тим, як виїжджати на дорогу рециркуляцію потрібно виключити, бо через дихання водія та пасажирів вологість повітря підвищиться і вікна запотіють.