3 причини, чому може тріснути лобове скло
Лобове скло в автомобілі, в принципі, надійне та міцне, враховуючи те, що воно складається з двох листів скла, котрі склеєні між собою плівкою.
Але це оманливе відчуття. Досвід водіїв демонструє інше: лобовик може тріснути в будь-який момент і це не обов’язково від сильного удару важким предметом.
Розглянемо кілька основних факторів, через котрі може тріснути лобове скло.
Гра температур
Деякі автомобілісти люблять чекати повного прогріву двигуна, коли з дефлекторів всередині почне дмухати тепле повітря, і тоді направляють весь потік на лобове скло, щоб воно швидше відтануло.
Саме від такого різкого перепаду температур скло може легко тріснути. За розповідями працівників автосервісів, скло з нитками підігріву найбільше схильні до утворення тріщин, а їх заміна вдарить вам по кишені.
Щоб уникнути проблем з тріщинами та їх усуненням, лобове прогрівайте поступово і не вмикайте пічку на максимальний обдув.
Каміння
Найчастіша поява тріщин – пошкодження через потрапляння дрібних предметів на скло. Переважно це маленькі камінці, котрі вилітають з протекторів сусідніх автомобілів. Попри невеликий розмір, вони набирають високу швидкість і цього достатньо, щоб утворився скол. В місці сколу утворюється зона підвищеної напруги, що призводить до тріщин.
Тому, щоб вони не поширювались по всій площі скла, потрібно якомога швидше прибрати скол. В автомобільних магазинах для цього є спеціальні набори.
Слабкий кузов
Лобове та заднє скло є важливими елементами жорсткості кузова автомобіля. В деяких автомобілях при сильних навантаженнях, наприклад, їзда по бездоріжжю, скло може тріснути.
Це відбувається через занадто слабкий кузов, котрий сильно згинається під час їзди нерівною дорогою. А оскільки скло приклеєне до кузова і не має здатності деформуватись, то від великого навантаження тріскає.