4 літні «бомби» під капотом кожного автомобіля
Одна з найчастіших ламань – це проблеми з термостатом. Якщо його клапан заклинить в закритому положенні, то двигун почне нагріватись. Влітку це не рідкісне явище, то й антифриз закипить, і мотор перегріється, і лампочка засвітиться. Перегрівання і так небезпечне для двигуна, а якщо ще й з алюмінієвим блоком циліндрів, то ще гірше.
Наступний – датчик температури на корпусі термостата. Якщо він почне зависати та видавати неправильні показники, то навіть на холодному моторі увімкнеться вентилятор охолодження.
Якщо датчик десь по дорозі зламається, то небезпека ще більша, адже вентилятор буде охолоджувати ще й холодний антифриз. А це все потягне до недостатнього прогрівання двигуна.
Якщо нерозумно заощаджувати та заливати низькоякісну рідину в систему охолодження, то проблеми ще серйозніші. При підвищенні температури поганий антифриз може взагалі загорітись і під капотом буде ціла пожежа.
Ну і кондиціонер. Якщо зламається датчик тиску фреону в системі кондиціонування або почне витікати холодоагент, то готуйтесь прощатись з грошима. Доведеться і міняти фреон, і купляти новий датчик.
Залишати його в такому стані в авто не можна: система буде бачити, що радіатор кондиціонера перегрівається, намагатиметься його охолодити вентилятором. А згодом і зламається.