5 надійних негниючих іномарок без витребеньок, але за розумну ціну
1. Ford Fusion
Цю модель було створено на шасі від Ford Fiesta. При цьому за низкою параметрів Fusion перевершує не тільки її, а й досі популярний Ford Focus. На ринку автомобіль можна знайти з двигунами 1.4 і 1.6 літра потужністю 80 і 101 “конячка” відповідно. Обидва агрегати є близькими родичами моторів від Focus, однак, на щастя, таких проблем із фазообертачами у Fusion немає. За належного догляду обидва агрегати легко прослужать 350 тисяч км пробігу. Заправляти автомобіль найкраще бензином А-95. Оснащена машина може бути як “механікою”, так і “автоматом”. Обидві коробки загалом не викликають жодних нарікань. Є також варіант з 1.4-літровим двигуном і коробкою-роботом, однак його брати не рекомендується. Так само як не рекомендується брати і Fusion з дизельними установками. Серйозні проблеми у машини тільки з генератором. В іншому 10-12 років без великих поломок.
2. Mitsubishi Lancer IX
Нові автомобілі цієї моделі продавалися до 2010 року. Сьогодні на ринку можна знайти варіанти до 250 тисяч гривень після рестайлінгу і в хорошому стані. Переважних моторів три: 1.3-літровий на 82 “коні”, 2-літровий на 135 “коней” і 1.6-літровий на 98. Перший із названих – найменш надійний, але й найменш дорогий. За умови заправки А-95 після 100-150 тисяч км пробігу у 1.3-літрового агрегату, як правило, починається “масложор” і проблеми з поршнями. 2-літровий агрегат дуже витривалий за винятком трьох родових болячок. Серйозні проблеми виникають із гідрокомпенсаторами, валами і випускним колектором. Оптимальним варіантом для більшості автомобілістів стане третій із названих – 4G18. Невибаглива і вельми надійна установка з найбільш живучими коробками передач серед Lancer IX. “Механіка” без проблем відбігає до 200 тисяч км. “Автомат” протягне всі 250 тисяч.
3. Volkswagen Jetta V
Автомобіль, побудований на базі Volkswagen Golf. Випускалася Jetta V аж до 2010 року. Сьогодні за півмільйона все ще можна відшукати машини в непоганому стані з пробігом до 150-200 тисяч км. Серед інших переваг не можна не виділити міцну підвіску і виключно стійкий до іржі кузов (на тлі інших наведених авто). А ось про двигуни багато хорошого не скажеш. Оскільки йдеться апріорі про старі автомобілі, то по-справжньому хороший вибір лише один – 1.6-літровий 102-сильний BSE 1.6. Простий і вельми надійний. Не рахуючи деяких дрібних поломок, без капітального ремонту може відбігати до 500 тисяч км! Рідкісний представник справжнього довгожителя серед сучасних авто. Коробок дві на вибір. 4-ступінчастий “автомат” і “механіка”. Обидві здатні прослужити вірою і правдою 300 тисяч км.
4. Nissan Tiida I
Автомобіль цієї моделі випускався серійно до 2013 року. Щоправда, машини після 2010 обійдуться сьогодні помітно дорожче 250 тисяч. За 250 тисяч можна розраховувати на щось із 2007-2010 років. Машина буде непоганим вибором, оскільки може похвалитися високою надійністю майже всіх можливих двигунів і коробок, а також стійкістю до корозії, яку можна порівняти з уже згаданою Jetta V. З агрегатів найкраще зупиниться на 1.5-літровому 109-сильному або 1.6-літровому і 110-сильному. Взяти 1.8-літровий можна, але цей двигун схильний до частих перегрівів, особливо в міру збільшення пробігу. Заправлятися можна і А-92, але краще все-таки використовувати 95-ий. Обидві коробки: і “механіка”, і 4-ступінчастий “автомат” – показують себе з кращого боку. У першої проблеми починаються після 200 тисяч пробігу. У другої після 300 тисяч. З хронічних проблем у Tiida I слід виділити віковий масложор, виправити який можна без будь-яких “екстремальних” вливань капіталу.
5. Daewoo Gentra II
Нарешті, варто звернути увагу на розробку відомої GM. Автомобілі цієї моделі випускалися до 2012 року. У 2013-2015 модель пережила рестайлінг. За належної удачі за півмільйона можна знайти свіжу модель з пробігом до 150 тисяч км. Серед усіх перерахованих машин Gentra II найменш стійка до іржі кузова. Особливої уваги потребує “кришталева” підвіска. А ось двигуни вельми надійні. Найкраще зупинитися на 1.5-літровому 107-сильному B15D2. Простий і надійний. Зламати можна тільки якщо спеціально поставити собі за мету або повністю ігнорувати будь-яке обслуговування. Навіть масложора з віком практично не виникає. На бензині А-92 машина здатна відбігати без капітального ремонту не менше 350 тисяч км! “Автомат” 6T30 загалом непоганий і сучасний, проте після 200 тисяч км “букетом” вилазять дрібні хвороби. А ось до “механіки” якихось особливих претензій немає і зовсім.