AutoNews

Чому кажуть, що нові двигуни прогріваються довше, ніж старі

Той, хто за кермом вже не один десяток років може робити порівняння між автомобілями «сьогодні» та «колись».

І найімовірніше, що можна почути – це те, що сучасні авто значно гірші за надійністю, а виробники постійно намагаються на чомусь зекономити.

Суперечки дійшли і до двигунів: одні кажуть, що старі мотори прогрівались швиденько і вже за кілька хвилин можна було спокійно їхати. А ось сучасні – «занадто ніжні» і їм потрібно дещо більше часу. А це не завжди доречно.

Що ж, вирішимо зараз.

Від чого залежить швидкість прогрівання автівки?

Основне, що має найбільший вплив – це температура повітря «за бортом». Від цього прямо залежить час, за котрий двигун набуде своєї робочої температури і буде готовим до їзди. Також віддаємо належне кількості обертів мотора на холостому ходу.

Плюс до цього ще береться до уваги конструкція агрегату: наприклад, дизельні прогріваються гірше бензинових, а атмосферники швидше, ніж турбовані.

Матеріал для мотора

Старі двигуни мають важкий чавунний блок циліндрів. Для виготовлення сучасних моторів використовують легкий алюміній із чавунними гільзами в циліндрах.

Как определить, сколько нужно прогревать мотор — Российская газета

Чавунний блок має свої переваги: він швидко нагрівається і повільно остигає. Різниця у матеріалах досить помітна взимку: алюмінієві мотори прогріваються довше, адже вони занадто добре віддають тепло в атмосферу.

Проте, навіть така перевага не тягне чавунні двигуни на першу позицію перед алюмінієвими. Вони створюють багато шуму, коли працюють, а її велика вага погано впливає на управління автомобілем.

Из какого металла делают двигатели автомобиля [Ответ]

Окрім цього, алюмінієві двигуни робити дешевше і більш екологічно, що важливо у наш час. Саме тому від чавунних так масово відмовились.

Джерело: Dexpens