Міфи про антифриз, котрі звучать правдиво
Антифриз – охолоджуюча рідина, про яку знають всі, хто хоча б колись бачив автомобіль. І навіть навколо цього, здавалось би, звичайного продукту, зібралось чимало міфів і відверто смішних казок, котрі постійно передаються від одних «знавців» до інших.
Найчастіше різні вигадки породжуються від недостачі інформації або викривленої інтерпретації фактів.
Отже, що потрібно знати про антифриз?
Тосол та антифриз – одне і те ж
Тосол – охолоджуюча рідина, котра була створена в СРСР працівника одного із дослідних інститутів. Це була практично єдина в Союзі і досить дефіцитна охолоджуюча рідина, котру заливали у всі радянські автомобілі.
Це був важкий за складом продукт, котрий випускався за затвердженою технологією і був розрахований на 60 тисяч кілометрів пробігу.
Після того, як радянські автомобілісти отримали доступ до імпортної продукції, тосол втратив свою популярність. Зараз вже на ринку велика кількість пропозицій. І тосол – це один з антифризів, але виконаний за унікальною технологією.
Властивості антифризу залежать від його кольору
Всі антифризи спочатку безколірні. Кольору вони набувають після реакції барвника. І зв’язку між кольором рідини та її параметрами немає жодного.
Колір застосовують для іншого. Яскраво пофарбований антифриз допомагає контролювати рівень рідини в розширювальному бачку і дозволяє швидше визначити місце протікання радіатора.
Термін служби ОР
Реальний термін служби визначає виробник ТЗ, а не антифризу. Саме рекомендації автомобільного виробника варто приймати, як інструкцію до дії і лише після цього – написи на ємності з антифризом.
Наприклад:
- Ford — кожні 10 років (або 240 тисяч кілометрів);
- Mercedes-Benz — раз на 5 років.
BMW та Mitsubishi радять міняти антифриз раз на 4 роки. Мазда і Рено взагалі кажуть, що їх автомобілі не потребують заміни антифризу протягом всього терміну експлуатації.