Навіщо хитрі водії обсмалюють свічки запалювання на зиму
Один із найулюбленіших чоловічих занять є підготовка свого автомобіля до зимової експлуатації. Тут їм потрібно врахувати безліч нюансів, щоб запобігти незручних ситуацій десь посеред траси. Автомобільне братство щоразу експериментує і ті методи, котрі пройшли тестування та дали свій позитивний результат переходять до інших водіїв. Як то кажуть «з покоління в покоління».
Перед приходом морозів багато роботи: потрібно перевірити і почистити бак, поміняти гуму, оглянути високовольтні дроти і, звісно ж, оцінити готовність підкапотного простору в цілому.
Водії старшого гарту порадили б проколоти свічки, «щоб завестись, коли підморозить». Хоча в сучасних умовах свічки краще тільки поміняти, але ж той, хто з досвідом точно дурниць не скаже, правда ж?
У новачків наступний спосіб може викликати щире здивування і цілком логічне питання – навіщо загартовувати свічки запалювання?
Відповідь не менш логічна – за час експлуатації, особливо з не дуже якісним пальним, на свічках утворюється сажа і нагар, які тільки ускладнюють завдання іскрі. І одного разу вона просто не зможе пробити шар бруду. чистити свічку абразивом – немає сенсу, терти ганчіркою – тим паче. І тут виникає два шляхи: або ж використовувати спеціальну автомобільну хімію, або ж «вогняні процедури».
Все, що вам потрібно – це купити ортофосфорну кислоту (вона дешева), нагріти свічку пальником до бурого відтінку і занурити в рідину. Щоб не надихатись випарів, використовуйте маску. Свічки гарно очистяться, а двигун вам тільки подякує. Тим паче це сприяє зменшенню витрат пального, адже система запалювання чиста і справно працює.
Не всі «гаражні методи» є справді хорошими. Особливо, якщо тестувались на старіших автомобілях. Сучасні ж можуть не витримати експериментів. Проте декілька способів справді мають свою цінність і дозволяють водіям заощадити та вберегти машину на довше.