AutoNews

Навіщо «автоматам» ручний режим і як його правильно використовувати

Здавалось би, що «автомат» на те і є, щоб він сам перемикав передачі і адаптовувався до їзди. Тоді питання – навіщо в ньому потрібен ручний режим і коли й ого потрібно вмикати? Зараз розповімо.

Найймовірніше цей режим був створений за передумовами, що в дорозі можуть виникати різні ситуації. Наприклад, потреба виконати обгін на високій швидкості. Завдяки ручному керуванню коробка швидше перемикається і машина більше піддається управлінню, а сам маневр вийде дещо динамічнішим.

Відповідно, водій знижує передачу і починає маневр. Крутного моменту в такому випадку вистачить для обгону, оберти залишаються в нормі, а педаль газу стає більш чутливою.

Как ездить на автомате (для начинающих, пошагово)

Коли ви їдете містом, то щоб перелаштуватись з другорядної дороги треба трохи часу. Ручна передача допоможе проскочити в утворену паузу, щоб не втрачати на старті час.

Ускладнене пересування може виникнути на дорозі із поганим зчепленням: зараз взимку мова про ожеледицю, але може бути ще й пісок. Завдяки ручному керуванню ви оберете правильну передачу і вчасно її перемкнете, в той час, як «автомат» може зробити це дещо неправильно та із затримкою. І двигун, і оберти збережуть свій робочий стан, можете не хвилюватись. Тому вам буде легше подолати несприятливу ділянку дороги, якщо саме ви керуватимете швидкостями.

Снежинка» на АКПП: нужна или нет - Автотема

Ручне керування особливо актуальне взимку, коли машина може пробуксовувати на ожеледиці. Тут просто вмикаєте ручний режим і стаєте на другу передачу. На деяких коробках ця функція має позначку сніжинки, точно не переплутаєте. І далі машина автоматично буде рухатись на другій передачі.

Ще одна ситуація, де наявність ручного режиму цілком виправдана – рух на підйомі в потоці багатьох машин. Передачі можуть не зразу перемикатись, тому вам на допомогу прийде те ж ручне керування.

Джерело: Dexpens