Навіщо «автоматам» ручний режим і як його правильно використовувати
Здавалось би, що «автомат» на те і є, щоб він сам перемикав передачі і адаптовувався до їзди. Тоді питання – навіщо в ньому потрібен ручний режим і коли й ого потрібно вмикати? Зараз розповімо.
Найймовірніше цей режим був створений за передумовами, що в дорозі можуть виникати різні ситуації. Наприклад, потреба виконати обгін на високій швидкості. Завдяки ручному керуванню коробка швидше перемикається і машина більше піддається управлінню, а сам маневр вийде дещо динамічнішим.
Відповідно, водій знижує передачу і починає маневр. Крутного моменту в такому випадку вистачить для обгону, оберти залишаються в нормі, а педаль газу стає більш чутливою.
Коли ви їдете містом, то щоб перелаштуватись з другорядної дороги треба трохи часу. Ручна передача допоможе проскочити в утворену паузу, щоб не втрачати на старті час.
Ускладнене пересування може виникнути на дорозі із поганим зчепленням: зараз взимку мова про ожеледицю, але може бути ще й пісок. Завдяки ручному керуванню ви оберете правильну передачу і вчасно її перемкнете, в той час, як «автомат» може зробити це дещо неправильно та із затримкою. І двигун, і оберти збережуть свій робочий стан, можете не хвилюватись. Тому вам буде легше подолати несприятливу ділянку дороги, якщо саме ви керуватимете швидкостями.
Ручне керування особливо актуальне взимку, коли машина може пробуксовувати на ожеледиці. Тут просто вмикаєте ручний режим і стаєте на другу передачу. На деяких коробках ця функція має позначку сніжинки, точно не переплутаєте. І далі машина автоматично буде рухатись на другій передачі.
Ще одна ситуація, де наявність ручного режиму цілком виправдана – рух на підйомі в потоці багатьох машин. Передачі можуть не зразу перемикатись, тому вам на допомогу прийде те ж ручне керування.