AutoNews

Чому на швидкості понад 100 км/год починає «бити» кермо

Проблема балансування коліс

Часто така реакція керма спровокована неправильним балансуванням колісних дисків. Причому що подібні удари можуть виникати лише на певній швидкості, а при, до прикладу, 120-130 км/год вібрація різко зникає.

Щоб запобігти таким «гострим відчуттям» варто перевіряти диски при сезонній зміні покришок і за потреби балансувати їх. Або ще й розкатувати, щоб усунути дефекти.

Якщо ігнорувати такі сигнали і продовжувати їздити. Як зазвичай, то будьте готові до швидкого зносу протектора. Бо в такій ситуації навіть найновіший і найякісніший комплект шин зіпсується буквально за один сезон.

Ну і саме балансування коштує не так багато, щоб відмовити автівці у такій процедурі. Принаймні дешевше, аніж усувати проблеми із підвіскою та купувати нові покришки.

Зношені подушки двигуна

Ще одна з причин, чому кермо починає бити на швидкості 100 км/год – опори двигуна достатньо зношені. Подушки можуть просто не впоратись із компенсацією вібрації, особливо, коли авто розганяється.

Замена подушек двигателя и кпп — BMW 5 series, 3.0 л., 2008 года на DRIVE2

Щоб зрозуміти, що причина саме в цьому, достатньо просто заглянути під капот, де буде помітно, що двигун наче звалився в один бік. Замінивши подушки двигуна, можна повністю усунути проблему вібрації та биття керма.

Гальмівні диски

Остання у нашому списку причина виникнення надмірної вібрації – термічна деформація гальмівних дисків і поява окалин на них. Удари можуть з’являтись на різній швидкості, тому тут без варіантів потрібно збиратись до автосервісу, адже велика небезпека в подальшій експлуатації авто з наявними несправностями в гальмівній системі.

Вибрация или бьёт руль при торможении - в чём могут быть причины?

Таке може траплятись у випадку, якщо автомобіль довго стояв на місці, через що гальмівні колодки пригоріли до дисків. Від цього і з’являються помітні удари, що передаються по кермовій рейці чи педалях.

 

Джерело: Dexpens