Вакуумний спосіб заміни мастила в двигуні: ризик чи ні?
Планова заміна мастила
Це, найімовірніше, найпопулярніша процедура в автосервісах, адже мастило потрібно змінювати кожні 10 тисяч кілометрів пробігу. Складнощів вона точно не може викликати – старе злити, нове налити.
Єдине, що трохи морочить голову – це затрати по часу. Спершу машину потрібно підняти на підйомнику, злити попереднє мастило, поміняти фільтр, залити нове.
Хвилин 40 точно пробудете в автосервісі при умові, що черги не буде.
Для економії часу та швидшого виконання цієї операції придумали інший спосіб заливання мастила – вакуумний. Мастило при цьому не зливається з мотора, а відкачується з допомогою спеціального насоса.
Варто чи ні?
Не дивлячись на свою перевагу у часовому вимірі, цей метод має також і свої певні недоліки. Річ у тому, що він не може повністю викачати мастило і в результаті в моторі залишається 100-200 грам відпрацьованої рідини. Коли Ви заллєте нове мастило – воно змішається зі старим і втратить частину своїх властивостей.
До слова, осад та металева стружка на дні мотора так і залишаться, бо вакуум до них не дотягнеться, відповідно, прибрати не зможе.
Користуватись послугами експрес-заміни можна в тому випадку, коли у Вас новий автомобіль, двигун якого ще не має великого зносу. У всіх інших випадках краще міняти мастило стандартним способом.
Більше скажемо, на старих автомобілях рекомендуємо знімати піддон двигуна, щоб вручну очистити його від бруду, котрий за час експлуатації накопичився.