AutoNews

«Поміняв мастило в ГПК, а кермо стало кам’яне»: чому таке трапилось і що робити

Те, що кермо раптом стало важчим не обов’язково свідчить про неякісну роботу в сервісі абощо. До прикладу, водій приїхав на заміну рідини ГПК зі своєю, котра або не оригінал, або ж дешева та неякісна.

Власне вона і спричинить порушення в роботі ГПК та швидшого зносу деталей кермового управління.

В результаті на поворотах кермо буде досить туго йти, а на малих кутах жодних претензій не буде. І тут потрібно якнайшвидше змінити рідину на оригінальну, яку радить виробник. Якщо проблема не вирішиться, то вже потрібно їхати на діагностику рейки.

Ще можна розглядати, як варіант, що бруд потрапив в клапан гідропідсилювача і забив його. Через це кермо стане тяжчим настільки, що навіть машину запаркувати не зможете. Ну і зайвий звук, про котрий згадували раніше. Але не поспішайте одразу ж заливати в бачок ГПК присадки і очікувати на диво.

Такі дії можуть спровокувати появу осаду, котрий знову ж таки забиватиме клапан. Тоді доведеться взагалі всю систему прочищати, а це тривалий і коштовний процес.

Ще однією з причин важкості керма може бути повітря, що проникло в систему. Тоді автомобілем стане дуже складно керувати. До цього букету додасться вібрація при повороті в один бік. Треба тоді гукати місце в системі, де сталась розгерметизація і прокачати рідину, щоб прибрати повітряний корок

Когда необходимо менять приводные ремни? - На Колесах

Ну і останнім в списку винуватців буде ослаблений привідний пасок. Внаслідок цього в системі не буде створюватись необхідний тиск, що помпа нормально працювала. Тому при обслуговуванні ГПК гляньте на стан паска. Якщо він погано натягнутий або взагалі зносився, то замініть на новий.

Джерело: Dexpens