AutoNews

Звідки береться емульсія в двигуні

Чому вона взагалі виникає?

Багато автомобілістів думають, що щось точно зламалось і треба терміново гнати на СТО. Ну і майстри, схиляючись до вашої необізнаності, можуть вас розвести на ремонт. Не завжди і не кожен майстер, але досвід показує, що і таке можливо. Хоча насправді ж хвилювання безпідставні.

З яких причин може виникати емульсія:

  • Вода або конденсат потрапили у мастило;
  • В складі опинилась охолоджуюча рідина.

Емульсія може виникати тоді, коли на вулиці мокра погода.

Конденсат потрапляє у мастило через вентиляційну систему: коли працює мотор, утворюються гарячі гази, що містять водяну пару. І ті залишки перетворюються в конденсат, що залишається на клапанній кришці. Потім потрапляє в мастило, де й скоро утвориться емульсія.

Якщо вона перебуває тільки на кришці, то двигуну нічого не загрожує. Кришку просто очищують і періодично перевіряють стан мастила.

Як запобігти утворенню емульсії:

  • Не прогрівайте двигун понад 15 хвилин. На холостих система вентиляції не працює. Зазвичай водії прогрівають авто 5 хвилин і відправляються в дорогу, а агрегат сам нагріється до потрібної температури в процесі їзди.
  • Взимку довше потрібно їздити;
  • Використовуйте присадки для мастила, як це роблять досвідчені водії.

Емульсія в мастилі з охолоджуючою рідиною

Эмульсия в двигателе: причины белой эмульсии на заливной крышке

Якщо шар суміші на щупі аж занадто товстий, то варто перевірити двигун. Цілком ймовірно, що в мастильну суміш потрапила охолоджуюча рідина. Ще одним симптомом буде утворення густого білого диму з трубопроводу.

Чому вона там виникає?

  • Порушено герметичність прокладки ГБЦ внаслідок деформації блоку з циліндрами. Виникли невеличкі отвори, через які просочується охолоджуюча до мастила.
  • Тріщини в циліндрі через удар чи сильний нагрів двигуна;
  • Тріщини між каналами, де циркулюють мастило та охолоджуюча рідина.

Отже, як тільки помітите виникнення емульсії, то спершу визначте причину появи, а потім її усуньте.

Джерело: Dexpens