AutoNews

Як заміна повітряного фільтра за регламентом може нашкодити турбованому двигуну

Гадаємо, ви знаєте, які неприємні речі можуть трапитись із двигуном, котрий продовжує «співпрацю» із засміченим масляним фільтром. А ось повітряний фільтр в свій бік такої серйозності не отримує, що, до речі, дарма.

Коротко розповімо про особливість повітряного фільтра та його заміну. Це варто знати.

Зазвичай власники автомобілів міняють повітряний фільтр тоді, коли на це вказує прописаний пункт в інструкції з експлуатації. І то не завжди. Тим паче, що вчасна заміна не дає жодних гарантій, що з двигуном все буде в порядку. Особливо стосовно турбованого.

Повітряний фільтр знайшов собі місце у впускному тракті двигуна. Повітря проходить крізь нього, очищується від сміття і вже потім потрапляє в циліндри. Завдяки цьому сюди не проникають абразивні частинки та не викликають там пришвидшений знос циліндро-поршневої групи.

Как часто менять воздушный фильтр в автомобиле - Полезная информация

Автомобільний виробник вказує періодичність заміни повітряного фільтра, про що ми вже згадували раніше: для одних двигунів це 15 тисяч кілометрів пробігу, для інших – цілих 30 тисяч.

Зрозуміло, що чим новіша машина, тим інтервал заміни повітряного фільтра буде довшим. Це завдяки тому, що автовиробники останнім часом активно борються за зниження вартості обслуговування автомобілів. І ще варто зазначити, що сьогодні турбомотори займають все більше місця.

Конструкція турбованого мотора дещо складніша і це означає, що йому потрібна більша кількість повітря, а разом з тим отримує і більший об’єм пилюки, котра потрапляє у повітряний фільтр.

Якщо наїздити 30 тисяч кілометрів по місту, то фільтр отримає меншу дозу абразиву у повітрі на відміну від того, щоб наїздити 30 тис. км заміськими запиленими дорогами.

Так ли страшна турбина? Как правильно ездить с турбомотором и сколько может стоить ремонт - КОЛЕСА.ру – автомобильный журнал

Якщо брати до уваги останні умови експлуатації і міняти фільтр суворо за рекомендацією виробника, то ресурсу вистачить максимум на 7 тисяч кілометрів пробігу. В цей інтервал до, умовно кажучи, 30 тисяч двигун буде незахищеним.

Як результат, турбіна і циліндри швидко «покинуть чат», а ви залишитесь з думкою, чи справді порада виправдала себе?

Джерело: Dexpens