Чому дизельні авто дорожчі за бензинові: детальний розбір

З одного боку досить дивно, адже дизелі слабенько оновлюють, в будові використовують технології 20-річної давності (не всі, але більшість виробників). Свіжі розробки теж є, але переважно – старіші.
Пояснення різниці в ціні в чотирьох пунктах.
Пункт 1 – без полегшення

Дизельні, як ми вже говорили, в основному «старої закалки». З одного боку це погано, але з іншої навпаки навіть дуже добре.
Бензинові агрегати постійно полегшують: блок циліндрів, поршні, кільця, шатуни, колінвали та інше.
В дизеля цього всього немає – блоки з чугунку, шатуни, поршні та решту – це все масивне та розраховане на великі ресурси та тиск. Тому, навіть зараз, дизельні можуть довше пройти і подолати відмітку в 500 тис. км пробігу.
Пункт 2 – паливна апаратура

В бензинового агрегата вприскування побудоване на двох основних технологіях – MPI та GDI.
В GDI є паливний насос високого тиску, також є форсунки, але вони поруч не стоять з дизельним ПНВТ (паливним насосом високого тиску) і його форсунками. Працюють вони під дуже високим тиском і вся апаратура складніша та дорожча.
Пункт 3 – підвіска
ДВЗ на тяжкому пальному важать на 40-50% більше, аніж аналогічний за об’ємом мотор на бензині. Знову ж таки через старі технології розробки.

Відповідно, потрібно правильно розрахувати передню підвіску: ставити підсилені амортизатори, пружини, сайлентблоки, шарові, кермові, важелі та інше. Вартість тут значно більша, що додає плюсу до ціни.
Пункт 4 – автоматична коробка передач
Останній, але основний пункт, чому дизель дорожчий – це автоматична трансмісія (автомат, варіатор – без різниці).
Візьмемо на зразок – KIA OPTIMA (в максималці) та KIA STINGER (в мінімалці). Обидві машини мають турбо бензиновий агрегат, зазвичай 2,0 л (247 к. с.) (353 Нм – крутного моменту).

Дизель, який на KIA SORENTO PRIME має об’єм 2,2 л (200 к. с.), але момент в нього 441 Нм, майже на 100 більше!
Для цього авто потрібна інша потужніша автоматична коробка і, звісно, дорожча.
Саме ці перелічені пункти дають дизельному двигуну більшої вартості, незалежно від марки.