AutoNews

Чому дизельний двигун працює гучніше, аніж бензиновий

Різниця в конструкціях

Ми знаємо, що бензинові і дизельна силові агрегати мають між собою відмінність в конструкції. Дизель шумить через особливість своєї будови, одна з яких – це високий ступінь стиску і відсутність свічок запалювання.

Також до цього причетний спосіб приготування паливної суміші. Бензиновий мотор передбачає попереднє змішування бензину з повітрям, а потім відправлення суміші в камери згоряння. З дизелями трохи по-іншому складається ситуація.

Спочатку стискається повітря, після чого пальне вприскується в циліндр. З повітрям воно змішується вже в камері згоряння і загоряється. Цей процес займає в 10 разів менше часу, аніж в бензинових. Через це робота дизеля трохи жорстка.

Високий ступінь стиску

Точніше, занадто високий. В моторів, котрі працюють на бензині показник стиску суміші – 12:1, в дизельних – 18:1. І коли суміш в дизельних загоряється, то виділяється багато енергії. Процес згоряння покращує ККД движка та сприяє збільшенню крутного моменту майже вдвічі.

Тому й не дивно, що при загорянні якась частина енергії направляється в корпус, де утворюються коливання 2-го порядку. А вони вже можуть вивести мотор з рівноваги.

Жорсткість роботи дизельного мотору буде залежати від швидкості збільшення тиску по куті руху колінчастого валу. Якщо показники високі, то й трясіння буде сильнішим.

Дизельные двигатели: виды, принцип работы, преимущества дизельных двигателей | FAVORIT-MOTORS

Технічна несправність

Окрім того, що ми вже казали, збільшений шум під час роботи дизеля може бути спровокованим наступними факторами:

  • Несправність форсунок;
  • Брудне мастило чи фільтри;
  • Зношені клапани;
  • Передчасне вприскування пального і детонація;
  • Пошкодження опорних подушок движка та ін.

Якщо турбує це питання, варто звернутись в автосервіс, де повідомлять причину виникнення шуму та усунуть ламання.

Джерело: Dexpens