Чи можна буксирувати повнопривідний автомобіль

Трапляються такі випадки, коли потрібно відбуксирувати несправне авто на стоянку або ж в автосервіс. Для цього є евакуатор, проте на його послуги не завжди знайдуться фінанси.
Не секрет, що вони коштують немало. Тоді і буксирують автомобілі на тросі.
Цікаво, чи можна так робити із повнопривідними машинами чи, можливо, є якісь обмеження?
Що кажуть автовиробники?
В принципі, всі автомобільні виробники тут мають одну точку зору – сучасні автомобілі не рекомендовано брати на буксир. Тим паче повнопривідна трансмісія і АКПП ще більше «проти» таких дій. Збільшене навантаження спровокує пришвидшений знос валів та шарнірів, та й загалом виведе авто з ладу.
Як тоді правильно вчинити?
Повнопривідні автомобілі можна буксирувати лише за умови жорсткого зчеплення, коли жодне з коліс не буде торкатись дороги. Так, навантаження на вали і шарніри буде меншим.
Проблеми із буксируванням автомобіля з повним приводом можуть виникати тоді, коли авто має систему передачі тяги. Буквально через 10 км такого буксирування машина попросить у вас ремонту муфти та кардану. Ну, і коробка підтягнеться до них, адже вона зовсім не готова до подібних випробувань.

Відомі випадки, коли, буксируючи на тросі, машина різко смикалась, внаслідок цього виривались півосі і ламалась АКПП.
Думаю, очевидно, що краще нічого не придумувати і просто витратити якусь тисячу гривень на евакуатор, аніж тисячі потім на ремонт коробки.
Якщо все ж таки немає іншого виходу і доведеться саме буксирувати повнопривідний автомобіль, то варто вивісити одну із осей або ж відімкнути систему повного приводу. До речі, це можливо лише на автівках із механічною передачею потужності.
А відключати привід на, до прикладу, кросоверах, не рекомендували б. існує ризик виникнення багатьох поломок, які за ціною дорівнюватимуть капітальному ремонту ходової.

Якщо ви колись думали, навіщо на «автоматі» є нейтральна передача, то вона призначена саме для випадків буксирування. На автоматичній коробці треба поставити «нейтральну» і прибрати привід з однієї осі.
Тільки в такому випадку можна буксирувати повнопривідне авто, хоча не виключається ризик якихось поломок різного ступеню тяжкості.