Чи можна продовжувати їздити, якщо турбіна почала свистіти
Поломка якогось маленького компонента тягне за собою проблеми і навіть вихід з ладу всього силового агрегату. Робимо висновок, що після цього вам потрібно непогано викласти грошей, щоб усунути несправності.
Звідки беруться зайві стуки в турбіні?
Турбонаддув має величезну перевагу, бо зібраний він таким чином, що його роботи в салоні не чути. Це при нормальних умовах, коли агрегат справний. Але коли з ним щось буде не так, то звук – одна з перших ознак.
Часто це стається в старих моделях, які мають добрячий пробіг вже. Турбіна починає свистіти, коли на її внутрішній поверхні починають відкладатись частинки, котрі не встигли згоріти в циліндрах. І повітря, що проходить між ними, починає свистіти.
В принципі, нічого страшного в цьому немає, лише звук трохи напружує.
Є і проблеми серйознішого сегменту, коли в турбіні виникає шум. До прикладу, розгерметизація системи наддуву. Це трапляється через пошкодження корпусу турбіни механічним шляхом. Окрім цього, може значно вирости розхід пального і в тязі почнуть виникати провали. Таку проблему легко можна діагностувати самостійно.
Наступна причина «співу» турбіни може бути через забитий повітряний фільтр, який не мінявся вже тривалий час. Бруд буде перешкоджати нормальній циркуляції повітря.
Чи потрібно їхати в сервіс, коли почули свист?
Отже, підсумовуючи все вище написане, можна зробити висновок, що їхати до автосервісу не обов’язково. На роботу автомобіля свист ніяк не впливає, лише слуховий дискомфорт під час їзди.
Але якщо авто почне «здавати назад» і розхід пального раптово підстрибне, тоді вам справді потрібна допомога майстрів з автосервісу.