Чи потрібно деколи підзаряджати акумулятор в сучасних автомобілях
Це, до прикладу, моніторинг рівня робочих рідин в машині чи стан гальмівних колодок. Сьогодні поговоримо про підзарядку акумуляторної батареї. Чи потрібно її додатково заряджати чи немає сенсу?
На що здатні сучасні АКБ
Сьогодні майже всі автомобілісти визнали перевагу необслуговуваних акумуляторів і масово відмовляються від обслуговуваних. І ми їх прекрасно розуміємо, адже це значно зручніше і безпечніше: не потрібно хвилюватись за те, що електроліт завдасть шкоди автівці і вам, а також зникне потреба перевірки густини.
То тоді що, можна взагалі батарею не обслуговувати і хай працює, скільки їй там відведено?
Автомобілі мають багато споживачів електроенергії. А ось поїздки стали коротшими, аніж раніше. Наприклад, середньостатистичний міський мешканець проводить годину-дві за кермом протягом дня.
Внаслідок такого режиму використання генератор не встигає зарядити акум – такої тривалості поїздки йому не вистачає для повноцінної роботи. Водночас оптика, мультимедіа та інші споживачі встигають «відібрати сили» в батареї.
Підзаряджати?
Якщо експлуатувати автомобільний акумулятор в таких умовах, то вже через 2 роки вона почне «хворіти». Буде мотор важче запускатись, особливо в холодну пору року. А в морозну ніч акумулятор в 9/10 випадків розрядиться повністю.
Щоб батарея так швидко не втрачала свою працездатність, є одне вирішення. Під час наступного проміжного технічного огляду зарядіть батарею повністю. Для цього є спеціальні безпечні зарядники. Він недорогий та зайвим не буде.
Раз на +-10 тисяч кілометрів пробігу знімайте з машини акумулятор та поставте вдома на зарядку. Вона займе всього кілька годин.