Чи треба міняти прокладку на зливній пробці піддона при заміні моторного мастила
В цій процедурі є два боки і як завжди і прихильники, і «хейтери». Деякі автомобілісти переконані, що міняти прорезинений ізолятор взагалі немає сенсу.
Інші ж впевнені, що це необхідно, адже через «змучену» прокладку почне просочуватись мастило. І кого слухати? Нас слухати, а ми вже розібрались з цією темою і зараз вам розповімо.
Які є типи прокладок пробки картера?
Сьогодні в сучасних автомобілях використовуються два типи прокладок: з міді та гуми. Як один, так і другий тип мають свою низку плюсів та мінусів.
Наприклад, гумові прокладки люблять за їх доступність в ціні, а також універсальність. Окрім цього вони забезпечують хорошу гідроізоляцію картеру та запобігають протіканню моторного мастила.
Деякі виробники автомобілів використовують мідні пробки, які ще можуть виготовляти з латуні та схожих м’яких металів.
Головним бойовим завданням такої прокладки є гідроізоляція зливного отвору. Таким чином ймовірність протікання мастила анульовується.
Загалом її вистачає на 10-15 тисяч кілометрів пробігу, після чого гума просто дубіє, а металеві пробки втрачають свою герметичність і починають пропускати мастило. Відповідно, прокладка потребує заміни.
Навіщо міняти ущільнювальні кільця?
Як часто потрібно проводити заміну прокладки та кілець написано в інструкції до експлуатації транспортного засобу. А ось до прикладу фахівці майстерень стверджують, що їх потрібно міняти кожен раз разом із мастилом.
Пояснюють це тим, що старі ущільнювальні кільця надалі міцно прикиплять до пробки і знадобиться трохи спітніти, щоб викрутити болт. Також є ризик зірвати різьбу.
Економити на заміні такої простої деталі не варто, тим паче коштує вона зовсім небагато. Інакше, якщо зірвати різьбу, машину доведеться на кілька днів залишити в сервісі і ще й викласти трохи грошей.
Міняти її також в принципі нескладно. Злити повністю мастило з картера, почистити від бруду порожнину, де розташована така пробка і обережно встановити на місце прокладку. До речі, сильно затягувати не треба, щоб потім в сервісі не мучились в спробах відкрутити пробку.
Певні проблеми можуть бути із металевими прокладками, котрі можуть пригоріти до пробки. Зняти їх можна буле лише з використанням WD-40 або гострим ножем.