AutoNews

Чи треба міняти прокладку на зливній пробці піддона при заміні моторного мастила

В цій процедурі є два боки і як завжди і прихильники, і «хейтери». Деякі автомобілісти переконані, що міняти прорезинений ізолятор взагалі немає сенсу.

Інші ж впевнені, що це необхідно, адже через «змучену» прокладку почне просочуватись мастило. І кого слухати? Нас слухати, а ми вже розібрались з цією темою і зараз вам розповімо.

Які є типи прокладок пробки картера?

Сьогодні в сучасних автомобілях використовуються два типи прокладок: з міді та гуми. Як один, так і другий тип мають свою низку плюсів та мінусів.

Наприклад, гумові прокладки люблять за їх доступність в ціні, а також універсальність. Окрім цього вони забезпечують хорошу гідроізоляцію картеру та запобігають протіканню моторного мастила.

Деякі виробники автомобілів використовують мідні пробки, які ще можуть виготовляти з латуні та схожих м’яких металів.

Сливная пробка в поддоне (дополнено) — Skoda Fabia, 1.4 л., 2001 года на DRIVE2

Головним бойовим завданням такої прокладки є гідроізоляція зливного отвору. Таким чином ймовірність протікання мастила анульовується.

Загалом її вистачає на 10-15 тисяч кілометрів пробігу, після чого гума просто дубіє, а металеві пробки втрачають свою герметичність і починають пропускати мастило. Відповідно, прокладка потребує заміни.

Навіщо міняти ущільнювальні кільця?

Як часто потрібно проводити заміну прокладки та кілець написано в інструкції до експлуатації транспортного засобу. А ось до прикладу фахівці майстерень стверджують, що їх потрібно міняти кожен раз разом із мастилом.

Пояснюють це тим, що старі ущільнювальні кільця надалі міцно прикиплять до пробки і знадобиться трохи спітніти, щоб викрутити болт. Також є ризик зірвати різьбу.

Прокладка сливной пробки поддона двигателя как часто менять

Економити на заміні такої простої деталі не варто, тим паче коштує вона зовсім небагато. Інакше, якщо зірвати різьбу, машину доведеться на кілька днів залишити в сервісі і ще й викласти трохи грошей.

Міняти її також в принципі нескладно. Злити повністю мастило з картера, почистити від бруду порожнину, де розташована така пробка і обережно встановити на місце прокладку. До речі, сильно затягувати не треба, щоб потім в сервісі не мучились в спробах відкрутити пробку.

Певні проблеми можуть бути із металевими прокладками, котрі можуть пригоріти до пробки. Зняти їх можна буле лише з використанням WD-40 або гострим ножем.

 

Джерело: Dexpens