Чи витримає варіатор буксирування автомобіля: відповідь автовласників
Сьогодні розглянемо два випадки буксирування:
- Буксирувати авто з CVT;
- Авто з варіатором буде тягачем.
Отже, в першому випадку є необхідність пам’ятати, що у варіатора, як і в «автомата» є гідротрансформатор в конструкції. Його місія полягає у передаванні крутного моменту від двигуна до коробки передач.
Частково умови буксирування машин з автоматичною коробкою передач можуть застосовуватись і до автомобілів з варіаторами.
Як буксирувати авто з варіатором
Спочатку нам потрібно перевести селектор трансмісії в положення N, протягом буксирування не виходити за швидкісні межі – максимум 50 км/год. Переміщувати таким способом авто з варіатором варто не більше, ніж 50 км. Якщо так склались обставини, що шлях має бути довшим, тоді слід дати варіатору трохи вистигнути відпочити: як мінімум 50-60 хвилин.
Коли буксирують варіатор, то мають пам’ятати, що двигун має бути заведеним для забезпечення нагнітання в гідросистему коробки передач робочої рідини. Якщо тягнути машину з CVT при вимкненому моторі, то ремонту не уникнути. Всього кілька кілометрів буде достатньо, щоб трансмісія вийшла з ладу.
Авто з варіатором, як тягач
Якщо автівка відносно нова і варіатор отримав якісне обслуговування, то ви можете буксирувати причепи з невеликою вагою. Для кращого розуміння можете взяти паспортну максимальну вагу свого авто і вантажити причіп таким чином, щоб сумарна маса не перевищувала вказану величину в «мануалі».
А ось брати на буксир інше авто машинам з CVT зовсім не рекомендовано. Хіба якщо у вас є заві гроші та вільний час на проведення ремонтних робіт.
Тягнути причіп може лиш нове авто з новим варіатором, а якщо трансмісія вже пенсійного віку, то є всі причини відмовитись від такої подорожі. Це стосовно автомобілів, котрі вже встигли пройти понад 70 000 кілометрів, а варіатор ніколи не отримував обслуговування чи навіть заміну робочої рідини.