AutoNews

Чим загрожує низькопробний дизель у морози

 

Заправитися низькопробним дизелем особливо небезпечно в період морозів. Таке паливо при низьких температурах має тенденцію втрачати плинність і перетворює авто в нерухомість.

Інститут споживчих експертиз відібрав і перевірив зразки євродизеля 15 мереж – ОККО, WOG, SHELL, KLO, PRIME, ZOG, SOCAR, Авіас, БРСМ-нафта, МОТТО, MARSHALL, ULTRA, Neftek, Brent Oil і Схід.

Також були придбані зразки брендових сортів, – Pulls Diesel Арктика (OKKO), Mustang (WOG), Ventus (KLO), Nano + (SOCAR) і V-power (SHELL).

Це паливо з поліпшеними характеристиками, відповідно коштує дорожче, ніж звичайний дизель.

У лабораторії всі зразки пройшли перевірку на відповідність ДСТУ за найважливішими для дизеля параметрами: гранична температура фільтрованості, температура спалаху в закритому тиглі і вміст сірки.

Експерти Інституту розділили результати на три зони- червону, синю і зелену.

В першу потрапили мережі, паливо яких виявилося не кондиційним, тобто мало істотні відхилення в показниках, в другу – без порушень, але без запасу міцності, і зелену – результати відповідали всім нормативам і мали запас міцності за якістю.

У зоні порушників, червоній – опинилися мережі-дискаунтери. У число аутсайдерів потрапили чотири зразки стандартного зимового дизеля, які були придбані в мережах БРСМ-нафта, МОТТО, Brent Oil, Схід і абсолютно несподівано – дизельне паливо Nano + SOCAR.

У останнього зразка температура фільтрованості виявилася нижче нормативу – всього мінус 17°С, так само як і у зразка Brent Oil (– 16°С).

Температура спалаху була порушена у зразків МОТТО і Схід – відповідно, 43°С і 46°С при нормативі не нижче 55°С. Це може свідчити про не Заводське походження даного палива, і значно збільшує його пожежонебезпеку при аварії.

Але основні проблеми зосереджені в частині вмісту шкідливої сірки. У зразку Схід – більш ніж двадцятикратне перевищення (228 мг/кг), а у дизеля МОТТО – тридцятикратне (309 мг/кг).

В аутсайдерах за показником вмісту сірки виявився і дизель БРСМ-Нафти. Для сучасного дизельного двигуна системне потрапляння такого палива в систему може стати фатальним.

Ну, а абсолютний антирекорд за всю історію досліджень належить зразку, придбаному в мережі Brent Oil-912 мг/кг (нагадаємо, норма не вище 10 мг / кг)!

Така концентрація практично гарантовано призведе до ремонтів і фінансових втрат, не кажучи вже про вихлопі, через який оксид може потрапити в легені пішоходів.

У синю зону потрапив дизель, реалізований в мережах SHELL, Авіас, MARSHALL, ULTRA і Neftek відповідає всім вимогам ДСТУ, але без запасу міцності.

На подив експертів, в цю групу потрапив і зразок з преміального табору, а саме V-power SHELL, температура фільтрованості якого виявилася всього мінус 21 за Цельсієм, що відповідало результатам звичайного дизеля цієї мережі.

Нарешті, в зелену зону лідерів з 15-ти учасників потрапили всього 5 зразків звичайного зимового дизеля – ОККО, WOG, KLO, PRIME і ZOG. З брендових сортів в цій зоні виявилися 3 з 5 мереж – OKKO (Pulls Diesel Арктика) і WOG (Mustang) і KLO (Ventus), які витримують до -40°С).

У лідерської групи стандартний євродизель має солідний запас-від мінус 24 за Цельсієм у PRIME і ZOG, до – 25 у KLO.

Ще кращі результати у ОККО і WOG. Арктичні сорти дизеля і їх вартість виправдовують себе більш ніж, судячи з результатів сертифікованої лабораторії. Вміст сірки в учасників зеленої зони виявився навіть нижче допустимого нормативу – від 5 до 7 мг/кг.

Джерело ФАКТИ. ICTV

Магазин автозапчастин Avtobot м.Ніжин Чернігівська область вул.Носівський Шлях 21Б. Для консультації щодо ціни, наявності, доставки зв'яжіться з нами.

Напишіть нам

Введіть свої контактні дані і ми перезвонимо вам в робочий час.
Як до Вас звертатися?
Ваш номер телефону
Запит на зворотний дзвінок надіслано! Незабаром ми вам зателефонуємо.
Помилка надсилання запиту зворотного дзвінка! Будь ласка спробуйте ще раз!
Напишіть нам на Email
Як до Вас звертатися?
Ваш email
Твоє повідомлення
Листа відправлено!
Помилка надсилання електронного листа! Будь ласка спробуйте ще раз!