Чим закінчиться для «автомату» їзда бездоріжжям
Основною перевагою «механіки» в цій ситуації є те, що можна на ній рухатись в розкачку, коли вибираються з ями чи снігу. Але насправді ж і на «автоматі» можна виконати ті ж дії.
Єдине, що це буде не зовсім зручно, оскільки не вийде швидко перемикатись між D та R. Але пошкоджень від цього автоматична коробка не зазнає ніяких.
По факту, розкачка – це ж просто рухи вперед та назад. В деяких коробок є ручний режим, що навіть полегшить перемикання.
Якщо розібратись, то можна зробити висновок, що на «автоматі» комфортніше їздити по бездоріжжю, аніж на стандартній механічній коробці передач. Навіть професійні спортсмени з оффроад-тріалу надають перевагу саме автоматичній коробці. Наприклад, тому, що вона дозволяє в ідеалі дозувати газ та їхати в натяг, не напружуючись.
Автомобіль з автоматичною коробкою дає змогу плавно рушати без найменших пробуксовувань, що дуже допомагає при їзді на льоду чи слизькому бруду.
Машини на «автоматі» можна легко витягувати з бруду динамічною стропою, так само як на «механіці». Можна тягнути на тросі або витягувати лебідкою. Найбільша перевага двох педалей – можна зосередитись виключно на керуванні транспортним засобом і не відволікатись на перемикання потрібної передачі.
Автоматична коробка передач теж має що протиставити з боку надійності та здатності проходження бездоріж. Поки в «автоматі» підгорять фрикціони, власник «механіки» не один раз вже зчеплення змінить.
Тому ефективність та надійність автоматичної коробки передач прямо залежить від дій водія. Можна їздити роками, а можна на першій калюжі «втопитись, так само і з МКПП.