Чим змастити автомобільні двері, щоб припинити набридливий скрип

Знову лунає цей жахливий звук! Схоже, автомобільні двері знову хочуть, щоб їх змастили. Кожен, хто вже хоча б раз стикався з такою проблемою, чудово обізнаний про те, що позбавитися дратівливого скрипу може бути зовсім не просто. У всякому разі, якщо не володієш одним перевіреним «дідівським» способом. Саме про нього сьогодні й йтиметься.
Більшість автомобілістів, зіткнувшись з проблемою дверей, щоразу безпорадно перебирають магазинні засоби: силіконові мастила, солідол, WD-40. На жаль, ні мастило, ні перетворювач іржі не здатні раз і назавжди вирішити проблему скрипу. Однак, є засіб, який за мінімальних витрат дозволить максимально віддалити момент нового змащення тримачів і петель.

Насамперед важливо розуміти, через що зростає проблема скрипу. Виною всьому корозія, яка неминуче утворюється у місцях рухомих з’єднань петель та тримачів. Іржа у свою чергу утворюється через накопичення у використаному раніше мастила пилу та бруду. Будь-яке мастило буквально притягує сміття. У довгостроковій перспективі все це лише посилює ситуацію. Ось і виходить, що для справжньої боротьби з іржею потрібно виривати проблему з коренем, а не мазати пухирі зеленкою. І зробити це можна самому, а не на СТО.

Вирішити проблему скрипу на багато місяців дозволять вода та звичайне господарське мило. Беремо склянку чистої води та розводимо в ній невеликий шматочок мила. Коли останнє повністю розчиниться, занурюємо в розчин пальці, після чого починаємо «лапати» рухомі елементи дверей – петлі та тримачі.

Особливу увагу приділяємо місцям з’єднання деталей. Потрібно зробити так, щоб у щілини проникло якнайбільше мильного розчину. Суть у тому, що мило не дозволяє накопичуватися пилу та бруду, а значить перешкоджає й утворенню корозії.
