Де стукає? Як за місцем стуку визначити можливу поломку авто
У задній частині кузова. У конструкції транспортного засобу є багато деталей, звук яких виходитиме із задньої частини. Наприклад, таке явище виявиться при ослабленому кріпленні коліс. У такому разі під час руху себе проявить вібрація. Якщо автомобіль обладнаний занадто широкими колісними дисками, це може призвести до появи сторонніх звуків. Пластикові задні підкрилки приносять не менше проблем. Їх встановлюють для захисту на колісні арки. Але якщо неправильно здійснити монтаж, можна буде зіткнутися з ослабленням кріплення. В результаті пластик починає тертися з шиною.
У задній частині кузова є інші елементи, які можуть видавати стуки. Так, діагностика буде потрібна, якщо застукали ступичні підшипники, амортизатори або гальмівна система. У цю ж категорію можна включити сайлентблоки та пружини.
Під дном ззаду. З появою стуку в цій області варто звернути увагу на хрестовину карданного валу. Особливо чітко звук чується під час початку руху або під час перемикання передач. Якщо не провести діагностику, карданний вал може будь-якої миті відірватися.
У передній частині. Якщо стукіт з’являється в передній частині транспортного засобу, слід провести перевірку рульової рейки. Щоб визначити знос даного вузла, достатньо похитати кермо вправо та вліво. Якщо виникає віддача, настав час проводити ремонт на СТО або заміну установки. Сайлентблоки теж можуть видавати неприємний стукіт через розрив гумових прошарків. Знос ШРУС відрізняється тим, що перед виходом з ладу з’являється характерний хрускіт.
До причин появи стуку в передній частині можна віднести шарову опору і стійки стабілізатора. Складність діагностики ходової частини транспортного засобу пояснюється тим, що її комплектуючі пов’язані один з одним.
Поява стукотів у ходовій частині автомобіля – велика неприємність для водія. За розташуванням звуку можна зрозуміти, який саме елемент вийшов з ладу.