Дешево і дуже ефективно: як винахідливі водії використовують у машині оцет
Хто б що не говорив, а зовнішній вигляд машини вкрай важливий: автомобіль має притягувати погляди, привертати увагу і подобатися. Особливо – його власнику. Тоді і тільки тоді він буде обслужений і, як наслідок, прослужить довго. Навіть найдорожча і найпрофесійніша мийка прибрати всі сліди експлуатації не може. Це – робота для детейлінгу, а там ціни кусючі. Інфляція, спад економіки, логістика – самі все знаєте. Однак є простий і дуже дешевий спосіб, що дає змогу домогтися того самого ефекту в гаражі або на дачі.
Візьмемо, наприклад, почорнілу від бруду і кіптяви вихлопну трубу. Ніякий тиск цей наліт не змиє – тут потрібен спеціальний засіб, який і відкладення прибере, і хром оновить. У СТО скажуть, що треба знімати, полірувати, відновлювати. Ага, а потім спати ложити і ще на фітнес вести. Але насправді все набагато простіше: проблему вирішить звичайний розчин оцту, що продається в будь-якому продуктовому магазині.
Озброївшись шматком тканини (читай: старою майкою або наволочкою), купуємо пляшечку оцту. Після – просочуємо складом матеріал і прикладаємо “компрес” на колись блискучу хромовану накладку, яка колись була блискучою, а зараз втратила будь-яку привабливість. Чекаємо кілька хвилин, знімаємо “пов’язку”, протираємо наконечник. І, о диво, він знову відбиває світло і палко виблискує на заздрість усім недоброзичливцям.
Того ж ефекту можна домогтися, обробивши колісні диски. Помили, протерли, поклали компрес зі шматочка тканини, просоченого дев’ятивідсотковим розчином оцту. Десять хвилин – і можна стирати залишки спритним рухом руки. За ефективністю – нітрохи не гірше за дорогий очищувач, а ось за ціною і доступністю – на три порядки вище.
Однак перед тим як починати відновлювальні процедури, згадайте про те, що оцет – штука ароматна, тому їх краще проводити на вулиці. В іншому разі є шанс “надихатися”. А щоб потім, до речі, не відмивати кілька годин від чарівного засобу руки, розпочинайте процес, заздалегідь одягнувши гумові рукавички.