Два бюджетні автомобілі з найбільш ресурсними двигунами
Про двійку таких ми зараз й розповімо. Можливо, це допоможе вам в майбутньому зробити вдалий виріб, коли вирішите купити авто.
Погодьтесь, що чим простіший мотор, тим довше він відслужить. Принаймні в більшості марок саме так і є. якщо хочете автівку з витривалим та недорогим в обслуговуванні мотором, шукайте варіанти серед б/у авто у віці 10-15 років. Та й загалом, саме ця вікова група є найбільш ходовою на вторинному ринку, де автівкам в середньому років 12.
Щодо агрегату, то тут теж не складно обрати: бензиновий атмосферник з одним розподільним валом, двома клапанами на циліндр, розподільним вприскуванням та чавунним блоком.
Renault Logan
Мотор досить ненажерливий, динаміка примхлива, проте, за живучістю йому рівних немає.
Чавунний блок, вісім клапанів, ремінний привід ГРМ, без гідрокомпенсаторів – потрібне регулювання зазорів. Бувають протікання мастила та антифризу, ролик натягувача в приводі ГРМ не завжди витримує 50-60 тисяч кілометрів. На 92-й бензин реагує детонацією деколи, але це більше питання до якості пального.
Попри всі свої негативні особливості, мотор сміливо відживає 500 тисяч кілометрів пробігу, а є й екземпляри, що тягнуть і до мільйона. Запчастини до нього недорогі, складного обладнання для ремонту не потрібно.
Opel Astra H
Двигун Z16XER 1,6 з 115 к. с. вважаються досить вдалим. Зносостійкий чавунний блок та розподільне вприскування з регульованими фазами газорозподілу на впуску та випуску та системою зміни геометрії впуску.
Гідрокомпенсатори відсутні, регулювання зазорів кожні 150 тисяч кілометрів. Ремінь змінюється раз на 90 тисяч кілометрів. Трапляється деколи протікання теплообмінника. 92-й бензин споживати може. Але краще 95-й, щоб продовжити термін служби двигуна.
Гарантовано відкатається 250 тисяч кілометрів, а після капітального ремонту – повторить свій рекорд.