AutoNews

Кросовер краще легковика: 5 підтверджувальних фактів

Прохідність

Дорожній просвіт в таких машин коливається в межах від 170 до 220 мм. На сільських дорогах з такою опцією легше. Ліфтовані екземпляри здатні подолати і великі бар’єри, типу вибоїн. Але все ж пам’ятайте, що кросовер не позашляховик, тому в хащі краще не лізти.

Комфорт

Порівнювати в цьому випадку кросовери та седани бізнес-класу – справа невдячна, але все ж кілька переваг в них є.

Основна з них – підвіска з довгими ходами. Дрібних нерівностей ви навіть не відчуєте. А енергоємність дасть можливість завантажити автомобіль і не відчувати пробоїв амортизаторів при зіткненні з горбом або при потраплянні коліс в яму.

Транспортувальна здатність

Навіть якщо ви під дах завантажите свій кросовер, його дно все одно не торкатиметься асфальту, як це може бути з легковими автомобілями. В цьому плані кросовер більш практичний.

Багажний відсік здається невеликим, але якщо скласти спинки заднього сидіння, то його можна значно розширити.

Функціональність

Седан vs. Кроссовер. Размышления на тему. — Mitsubishi Lancer, 1.8 л., 2012 года на DRIVE2

Кросовери випускають у семимісному виконанні. Так, такий місткий салон є і в компактвенів та мінівенів, але прохідністю вони так не відрізняються. Тому кросовер може вивезти велику компанію на природу і можна не боятись десь застрягнути.

Повний привід

Майже у всіх кросоверів, якщо брати до уваги великих виробників, є система повного приводу. Вона є різною – AWD (автоматичне підключення), 4WD (і Part-time, і Full-time). Але в будь-якому випадку кросовер з повним приводом бере верх над монопривідним.

У повного приводу набагато більша здатність до проходження бездоріжжя, слизької дороги та невеличкі ями.

 

Джерело: Dexpens