Мотор не заводиться, хоча з акумулятором все окей: на це є кілька причин
Ситуація не те щоб обов’язкова, але точно багатьом знайома: настала холодна пора і запуск двигуна ускладнився, або й взагалі мотор важко «прокидається».
Якщо акумулятор справний, працює, як завжди, то де шукати місце ламання? Зараз з цим вирішимо.
Коли авто відмовляється заводитись, то автомобілісти зразу спихають провину на непрацездатність акумулятора, навіть без розбирань. Але не завжди в ньому справа. Для початку потрібно перевірити стан електричного ланцюга.
Найчастіша причина слабкого пуску взимку – це поганий контакт із клемами. Вони повинні бути затягнуті так, щоб неможливо було їх покрутити. Також варто переконатись, що відсутні сліди окислення чи якогось нальоту.
Якщо все ж побачили їх, то візьміть папір середньої абразивності та почистьте клеми, а потім змастіть солідолом, наприклад. Іржа ще довго не нагадуватиме про себе після цих процедур.
Стан дротів також варто оглянути. З часом на них починає потрапляти бруд, котрий провокує виникнення корозії. Також контакти слабнуть, коли перебувають в умовах постійної вібрації. Щоправда, дістатись до дротів складно, бо їх зараз прокладають у важкодоступних місцях. Хоча все залежить від конкретного авто.
Перевірте кріплення мінусової клеми до кузова. Якщо помітили сліди окислення чи контакти почали руйнуватись – ось власне і причина нестабільної роботи електричної мережі. Провали напруги можуть бути навіть без вагомих на те причин. І саме ці неполадки сильно впливають на справність роботи мотора та всіх його систем.
Серйозніша проблема із пуском двигуна може бути пов’язана із втулками стартера, через що порушується центрування валу якоря і він почав «замикати». Якщо в цьому проблема. То її розв’язання полягає в заміні втулок. Ваших знань та вмінь навряд чи буде достатньо, тому краще відправитись до автосервісу, де все швиденько та оперативно зроблять.