На яких обертах треба їздити, щоб двигун прослужив довше
Правильні оберти
Постійна їзда в межах 2000-2200 об/хв безперечно сприяє економії на пальному, але недоліки свої цей спосіб теж має. В реальності регулярна експлуатація машини в таких рамках не має позитивної сторони, а тільки збільшене навантаження на агрегат.
Це пов’язано з тим, що паливно-повітряна суміш в моторі неправильно формується, що призводить до утворення кіптяви на поршнях та циліндрах.
Важливо пам’ятати і про масляний насос: тиск, котрий він створює, прямо залежить від швидкості обертання колінчастого валу. А, отже, при малих обертах в двигуні виникає недостатня циркуляція мастила.
Чи корисно на високих?
Занадто сильно розкручувати двигун теж ніякої користі немає. Така манера їзди буде провокувати перегрівання силового агрегату і пришвидшене старіння моторного мастила, а також знос деталей.
Якщо ви багато їздите містом, яке постійно в заторах, то вашій машині буде досить корисно хоча б раз на тиждень вибиратись за межі на трасу, щоб своєрідно почистити двигун від нагару. Але постійно крутити до відсіку також не треба.
Оптимальні оберти для нормальної роботи мотора – в районі 2500 об/хв. Саме цього показника і треба притримуватись, коли їздите містом.
А під час обгону або руху заміськими дорогами, не перевищуйте показник в 3500 об/хв. На таких обертах машина часто їде зі швидкістю 100-110 км/год. Якщо розкручувати сильніше, то нічого, окрім зайвого галасу та збільшених затрат пального, ви не отримаєте.