AutoNews

Правила прогріву різних коробок передач: водіям на замітку

Всім відомо, що взимку перед стартом треба добряче прогріти двигун, щоб він підготувався до нових подорожей. Але ті, хто за кермом давніше, знають, що і коробка передач теж потребує такої процедури.

Але одного правила для всіх немає, адже існує кілька видів трансмісій. Як прогрівати кожну з них – далі у статті.

Прогріваємо «механіку»

З механічною коробкою передач і з її прогрівом немає жодних складнощів, адже вона найбільш пристосована до зимової експлуатації у порівнянні із іншими. Від водія вимагається небагато – «годувати» її якісним мастилом, котре не буде гуснути при мінусовій температурі.

Далі рекомендовано утриматись від високих обертів двигуна – не більше 2500 об/хв. Вже після 1 кілометра їзди коробка набуде своєї робочої температури і можна продовжувати рух, як зазвичай.

Зображення, що містить особа Автоматично згенерований опис

Що робити із «автоматами»?

Коробки автомат дещо вибагливіші, відповідно, до них треба бути трохи ніжнішим. У них складніша конструкція, аніж у механічних.

У цьому сегменті найлегше буде із роботизованими, бо вони максимально наближені до «механіки». Коробка прогрівається за ти ж методом, що і вище описані – повільно їхати і на невисоких обертах.

Как правильно прогреть АКПП, чтобы она в последствии не сломалась

Гідротрансформаторні КП мають більше міфів у темі прогріву, аніж правди. Якщо така коробка встановлена у вашому авто, то вам варто знати, що прогрівається вона одразу ж після запуску двигуна. Мастило в коробці і так циркулюватиме. Тому немає сенсу чіпати селектор і пробувати перемикати режими.

Ну і найвибагливіші у цьому списку – варіатори. Вони взагалі не люблять різких навантажень, тому їх прогрівати потрібно обережніше. Тому насамперед потрібно перші кілька хвилин їхати у максимально легенькому режимі.

 

Джерело: Dexpens