Правила трьох «Не», щоб коробка передач працювала довго і без проблем
Зазвичай ми розповідаємо вам про те, як боротись із наслідками недбалого ставлення водіїв до своїх автомобілів. А сьогодні хочемо розповісти, як не допустити причин – тобто, як легко і без турбот подовжити життя коробці передач у вашій машині.
Як з’ясувалось, всього кілька нескладних дій і коробка буде працювати у нормальному режимі і не проситиме ремонту.
Що ж, детальніше про це.
Не забувати міняти
Так, замінювати мастило потрібно не лише в силовому агрегаті, але й в коробці передач. За важливістю заміни цих робочих рідин дорівнюють одна одній. Періодичність заміни – орієнтовно раз на 60 тисяч кілометрів пробігу. Це стосується і автоматичних, і механічних коробок передач.
Якщо будете ігнорувати заміну, то очікуйте швидкого зношення коробки. Більш вимогливі до цього саме автоматичні коробки, адже в них мастило – це не лише змащувальний матеріал, але ще й гідравлічна рідина, що перемикає передачі.
Не перегинати
Зчеплення само по собі страждає, а особливо від новачків, котрі лише починають свою водійську кар’єру. Наприклад, такі фокуси, як різкі старти зі світлофорів чи буксування в снігах завдають шкоди не лише коробці передач, але й зчеплення отримує на горіхи.
Від раптового збільшеного навантаження може обірватись тросик приводу зчеплення чи зламається витискний підшипник.
Не лінуватись прогрівати
Зараз зима і буде актуальним вам нагадати, що прогрівання потребує не лише силовий агрегат для нормальної роботи, але й коробка передач. Попри те, що на АКПП мастило починає циркуляцію одразу ж після запуску двигуна, цього не достатньо для прогрівання коробки.
Відповідно, перші кількасот метрів варто їхати на мінімальній швидкості, без різких стартів. Такий рух дозволить швидше прогріти коробку та двигун, після чого вже можете набирати потрібну вам швидкість.