AutoNews

Проблеми, які виникнуть, якщо захочете зекономити на балансуванні коліс

От до чого приведе надмірна заощадливість і чи не доведеться заплатити двічі за таку помилку?

Почнемо з того, що після шиномонтажу у коліс виникне дисбаланс. Причина виникнення банальна – балансувальні вантажі відлетіли за минулу зиму. Водій міг просто не помітити їх відсутності, та й працівники шиномонтажу теж уваги не звернули на їхню наявність.

Тут вам доведеться повторно їхати у сервіс, де вам все ж таки зроблять балансування, але за додаткові витрати грошей та часу.

Задние сайлентблоки Мазда 3: описание и ремонт - Созвездие – продажа автомобилей Мазда в Магнитогорске от официального дилера

Якщо залишити без уваги той дисбаланс, то чекайте ще більших несправностей. До прикладу, за постійних мікровібрацій зазнають негативного впливу сайлентблоки та інші гумометалеві елементи шасі. Хоч ці гумки й коштують небагато, але міняти їх – цілий процес. А процес коштує недешево.

І варто додати, що конструкція підвіски може бути різною і кількість сайлентблоків теж різна. Тому просто втомитесь міняти.

Окрім цього, вібрації впливають на електронні системи, котрих досить багато в сучасних моделях авто. Наприклад, першою почне «глючити» ESP, до котрої долучиться ABS. На панелі почне горіти маячок ABS і повідомлятиме про несправність. Отже, потрібно буде додатково навідатись до сервісу для проведення діагностики.

Ступичные подшипники. Проверять и менять!

Найбільше страждань зазнають підшипники. Маточинний може просто на дорозі розвалитись, від чого вібрації передадуться на кермо. І в такому випадку вам знадобляться послуги евакуатора, адже продовжувати рух не можна через ризик ламання ШРКШ.

Ну і загалом навантаження на елементи гальмівної системи. Може так статись, що з кріплень вискочать пружинки в барабанних гальмах. Також постраждають троси стоянкового гальма.

Щоб уникнути цих проблем, достатньо просто провести балансування і мати спокій. Оберіть сервіс тут.

Джерело: Dexpens