Що буде, якщо залити в бак кілька видів бензину з різним октановим числом
Трохи пояснимо. Більшість автолюбителів схиляються до 95-го бензину, адже переконані, що його якість значно вища за 92-й і містить він значно менше домішок. Впевнені? Насправді ж на основі А-92 роблять А-95 шляхом додавання домішок, котрі й покликані збільшувати октанове число.
Тобто, висновок напрошується сам, що 92-й бензин насправді чистіший. Проте, в нас досить складно знайти пальне, котре справді буде чистим, адже всі типи виробляються з додаванням присадок. Експерти кажуть, що 92-й бензин можу бути навіть кращим подекуди, адже в ньому присадок не так багато, судячи з октанового числа.
Тим паче, що компаніям, котрі забезпечують нам бензин, вигідніше купляти 92-й і присадки, аніж закупляти у нафтопереробного підприємства готовий 95-й.
Деякі автомобілісти висувають теорію, що у випадку змішування 95-го та 92-го бензинів можна отримати суперпальне і за менші витрати. Типу, що і потужність силового агрегату можна підняти таким чином і вберегти його від можливих ламань. Проте. Не все так казково, як собі можна було придумати.
Густина цих видів бензину різна: 92-й бензин опуститься на дно, в той час, як 95-й залишиться на поверхні. Навіть якщо й буде якесь очікуване збільшення потужності, то воно буде зовсім незначним.
Щоб справді вберегти двигун, варто обирати пальне з тим октановим числом, котре зазначив автомобільний виробник.
Як нам відомо, температура горіння залежить від вказаного октанового числа – чим вище число, тим менша температура. З цього виходить, що у випадку використання бензину з меншим октановим числом може трапитись прогорання деяких деталей через зависоку температуру під час роботи двигуна. Вони просто не готові до роботи в таких «гарячих умовах».
Мотори в сучасних автомобілях досить «розумні» – вони можуть пристосуватись до залитого бензину самостійно. Проте якщо регулярно заправлятись бензином з нижчим октановим числом, аніж потрібно, потужність двигуна знизиться, а витрати пального зростуть.