Що станеться з автомобілем, якщо залити мастило до максимуму
1 Що буде, якщо залити мастила більше за позначку «Мах»?
Маслом не зіпсуєш тільки кашу. Так чи інакше, автомобіль – це точно не каша. А тому надмірна кількість мастила у системі гарантовано стане джерелом непотрібних проблем. У тому числі втрата потужності двигуна, збільшення витрати масла, витік масла, димлення двигуна (сизий дим), прискорення зносу гідроелементів через підвищення в мастилі значення критичної величини. Всі ці «болячки» неминуче вплинуть як на бензиновий, так і на дизельний мотор.
Якщо перебрати з моторним маслом в машині, в якій встановлений турбодвигун, можна зіпсувати компресор, а також підшипники валу. Якщо переливати масло в такий двигун регулярно, то турбокомпресор може остаточно зламатися. На старих автомобілях із будь-яким двигуном через перелив масла можуть з’являтися різноманітні додаткові проблеми. Їх характер залежатиме від того, в якому стані знаходиться машина та її основні вузли. Найчастіше “перелив” міцно б’є по циліндро-поршневій групі двигуна. Все це спричинить неминучий ремонт на СТО.
2. Що робити, якщо перелив мастило?
Гарне питання. Якщо у вашому автомобілі стоїть турбодвигун, то найкраще не ризикувати і злити зайве мастило. Якщо звичайний “дизель” або “бензин”, то подальші дії залежать від віку силової установки та кількості перелитого в систему мастила. Коли йдеться про 50-150, максимум 200 г масла, то в принципі можна залишити як є. Головне, щоб такі «переливи» не були регулярними. Якщо ж налили більше 200 грамів, особливо в старий мотор, то краще знову ж таки не ризикувати і витратити час на злив, а можливо і повторити заміну всього масла. Втім, найкраще вирішення проблеми – не допускати такого в принципі.
3. Чи є винятки?
Є тільки один виняток, коли можна наливати мастила трохи більше, ніж потрібно. Це ситуації, коли ваша машина страждає від «масложерства». Однак, застосовувати подібну практику можна тільки як виняток. Наприклад, якщо їхати потрібно вже навіть на несправному автомобілі.