AutoNews

Щоб гальма не перегрівались: толкові поради водіїв

 Ногу з гальма

Довго тримати ногу на педалі гальма недопустимо. Ось під’їжджає такий водій до світлофора і бачить, що зелене світло блимає, наближається до перехрестя накатом, тисне на ліву педаль.

Якщо в місті така звичка може стати причиною швидшого зносу колодок та дисків, то на трасі або затяжному спуску це спровокує перегрів гальмівної системи.

Краще запам’ятати одне правило: на швидкості один сильний натиск на гальма буде ефективнішим за поступове сповільнення.

Колодки від ноунейма

Колодки від невідомого виробника, але за втричі нижчу ціну – це своєрідна бомба сповільненої дії. Мало того, що вони взагалі не справляються зі своєю роботою, так ще й погано відводять тепло від дисків.

Можете припускати, що тепловідведення не основна їхня функція, проте надійні виробники стверджують протилежне та враховують цей фактор під час підбору матеріалу.

5 малоизвестных признаков неисправностей тормозной системы автомобиля - Лайфхак - АвтоВзгляд

Якщо ж ви купили колодки за копійки і сподіваєтесь на тривалу роботу – у нас погані новини.

Навчіться гальмувати двигуном

Как правильно тормозить двигателем? | Безопасность | Авто | Аргументы и Факты

Ну і зрештою, порада для власників авто на механіці. Вам потрібно освоїти гальмування двигуном. Всупереч всім міфам, з движком нічого не станеться, а на гальма навантаження суттєво знизиться.

Як результат, впадуть витрати на заміну розхідних матеріалів, типу диски та колодки.

До речі: Що швидше зламається – варіатор чи класичний «автомат»?

Підписуйтесь на наш Телеграм-канал. Там ще більше цікавого.

Джерело: Dexpens