ТОП ваших дій, від яких ламається ГПК
У порівнянні із електропідсилювачем, гідропідсилювач є дещо дешевшим і простішим в обслуговуванні. Але навантаження під час подолання бездоріжжя для нього можуть виписати «смертний вирок». До цього ще й неправильну експлуатацію приписати, тоді ще швидше вкоротиться вік ГПК.
Яких помилок припускаються автомобілісти, що призводить до поломок гідропідсилювача керма? Про це детальніше.
Якщо з гідропідсилювачем щось трапиться, на вас чекають великі витрати. Часто буває, що кермова рейка взагалі не підлягає ремонту. І сервіс вам просто запропонує заміну. Щоб цьому запобігти або принаймні відтягнути час поломки, можна припинити робити нижче наведені дії, які ведуть прямо до несправності.
Їхати з потрісканим пильовиком
Ігнорування стану гумових ущільнювачів – погана звичка. З часом там виникнуть тріщинки, які почнуть пропускати воду та бруд. Це все буде осідати на основний вал, де потім утвориться іржа і сам механізм почне «люфтити». А їздити з люфтом в кермовому управлінні, самі знаєте, що не можна.
Кермо до упору
Якщо при повороті керма до упору ви тиснете газ, то тиск в контурі ГПК збільшується. Від цього швидко витиснуться ущільнювачі і постраждають старі шланги. Тому й виробники не рекомендують залишати кермо в крайньому положенні довше, аніж на 5 секунд.
Залишати машину з вивернутими колесами
В умовах такої стоянки тиск в системі зразу скакне, як тільки ви запустите двигун. І знову ж таки ущільнювачі та шланги потраплять в зону підвищеного навантаження. Якщо вони ще й зношені, то протікання виникнуть майже одразу. І таку рейку точно треба міняти.
Різкі рухи
Щоб все йшло добре, робоча рідина в гідропідсилювачі має добре прогрітись. Якщо ви після запуску мотора зразу ж стартуєте і ще й з різкими маневрами, то густа непрогріта рідина спровокує стрибок мастила в системі.
Що після цього буде – написали вище.