Три б/у кросовери з вічними АКПП
Автоматична коробка передач – другий за вартістю агрегат після двигуна. І це потрібно пам’ятати, коли хочете купити авто. Обов’язково варто звертати увагу на те, який в неї моторесурс. Ремонт автоматичної коробки передач далеко недешевий і виконувати його можуть лише фахівці на СТО.
Тому вважаємо за потрібне розказати вам про три кросовери, котрі мають хороші «автомати», що вдало себе зарекомендували на автомобільному ринку.
Nissan X-Trail
Шестиступенева автоматична коробка Jatco JF613E була розроблена в 2006 році. Агрегат встановлюють на Nissan X-Trail та Renault Koleos, котрі також мають дизельні двигуни об’ємом 2 літри. Автомат в цих автівках вирізняється високою надійністю.
Деталі коробки мають великий запас міцності, але агресивна манера їзди і тривале стояння в заторах призводять до втрати властивостей мастила. Через це пришвидшується знос агрегата.
Якщо авто активно використовується, то рекомендовано замінювати мастило та фільтр кожні 2 роки. Таким чином коробка зможе відбігати 250 тисяч кілометрів без проблем.
Volkswagen Tiguan
Після допрацювання автомата 09G Фольксваген отримав покращену шестиступеневу коробку 09М. Нова трансмісія вийшла досить надійною.
Її почали встановлювати на повнопривідні автомобілі з моторами до 3,5 л. Попри велику кількість модифікацій з різними маркуваннями цей агрегат був виготовлений японською компанією за замовленням Volkswagen.
Теоретичний ресурс агрегата складав 200 тисяч кілометрів. Проте, багато автовласників, котрі мали досвід з цими автомобілями кажуть, що й при пробігу 230 тисяч кілометрів не виникає жодних поломок. Коробка й справді може витримати таке навантаження, але за умови, що це буде не міська експлуатація.
Слабким місце цих коробок є теплообмінник. Коли в мастилі починають з’являтись компоненти зносу деталей коробки, стається засмічення його сот. У випадку ремонту рекуператор варто замінити та зовнішній радіатор. Також не потрібно економити на якості мастила і обирати краще.
Hyundai Creta
З 2009 року на Хюндай Крета з двигунами до 2 л встановлюються шестиступеневі коробки A6MF1/A6LF1.
Агрегат досить простий і складнощів під час ремонту з ним не виникає. Заявлений ресурс складає 180 тисяч кілометрів, але в процесі експлуатації коробка майже вдвічі перестрибнула цей показник і показала результат в 300 тисяч кілометрів. Завдяки цьому фактору попит на ці корейські автівки значно зріс.