Від яких коробок передач втікають автомобілісти
Коробка передач – важливий вузол в автомобілі і до того ж досить чутливий. Кожен водій прагне мати авто з надійною коробкою, щоб не хвилюватись під час їзди, що щось може трапитись.
На жаль, не всі КП можуть похвалитись хорошими якостями і за час користування різними авто водії визначили перелік коробок, котрі вони б точно не обрали.
Механічна
Можливо, когось це здивує. Проте, механічні коробки передач мають схильність до частих ламань, що зовсім не подобається водіям. Найпроблемніші з них – ІВ5 від виробника Форд, а також моделі Фокус та Фієста.
Проблема більш помітна, коли потужність більша за 100 кінських сил. Підшипники та диференціали – перші деталі, що підпадають під шкідливий вплив.
Гідромеханічна DP0 – відоме французьке допрацювання
Нею оснащені автомобілі Рено, Пежо, Сітроєн та ін. Коробку багато разів пробували вдосконалювати, проте, так і не вдалось усунути хронічні недоліки.
Автомобілісти продовжують стверджувати, що надійність коробки зовсім не викликає захоплення, передачі перемикаються хаотично, а це дуже заважає водіям на великій швидкості.
Автомат DSG DQ200
Цю двоступінчасту автоматичну коробку передач колись встановлювали на Фольксваген та дочірніх марках. В 2006 році вона вперше з’явилась на світ. З часом набула достатнього попиту і змогла вибороти собі місце на ринку.
Проте, недолік вона теж має, через що й потрапила в немилість до водіїв. Під час роботи вона може смикатись, відчуваються поштовхи. І ці речі тільки пришвидшують знос зчеплення.
Варіатор Jatco JF011E
У 2005 році він був справжнім бестселером для передньопривідних автомобілів (1,6-2,5 л). В принципі і сьогодні він ім’я своє не втратив та теж залишається відомим. Частіше його можна зустріти на автомобілях Ніссан або Мітсубісі. Але це не означає, що варіатор годиться лише для японського автопрому. Також вони зустрічаються в Джипах, Сузукі та ін.
Попри плюси, головні мінуси починають проявлятись при пробуксовках або ж при різкій їзді. За це їх оминають.