Як борються з любителями «поганяти» в різних країнах світу

Найвідоміший спосіб, про котрий ви чули – це колісні блокатори. Але не ними єдиними. Є ще й інші методи боротьби, про які, власне, і поговоримо.
Вузькі кишені
Чимало способів існує, щоб обмежити рух автомобілів. Наприклад, десь не ремонтують дороги, десь укладають спеціальні нерівності, десь натягують канати між смугами.
Є й цікавіші пристосування. Наприклад, місця для паркування. Причому настільки вузькі, що довгі легкові автомобілі не можуть поміститись. Це зроблено спеціально для того, щоб водії не сунулись в центр міста. Але водії теж не простаки і знаходили свої рішення, як обійти обмеження.

Шипи для стримування
В Каліфорнії платні пляжі обгороджують платформами з шипами. Поруч стоять шлагбаум та будка, де сидить людина, котра збирає гроші за виїзд. Щоб виїхати з пляжу, потрібно проїхати через шипи. Після оплати вони ховаються в асфальт і тоді покришкам нічого не загрожує. Головне, під час виїзду з пляжу, не здати назад.

Яма
До лежачих поліцейських у великих містах вже давно пристосувались. В Швеції їх вдосконалили і до конструкції додали електропривід.
Фахівці Edeva зазначають, що карати зіткненням потрібно не всіх водіїв, а лише порушники. Вони розробили систему, котру назвали Actibump.
Складовими «лежачого» є блок керування, камера швидкості та плита, що опускається. Якщо автомобіліст не буде порушувати швидкісний режим, то може спокійно подолати панель.
А ось порушники будуть спіймані камерою, котра відправить сигнал до блоку керування. Він передасть сигнал до гідравлічних механізмів, щоб вони вплинули на плиту і опустили її на 6 сантиметрів вниз.
Водій, котрий буде летіти швидше, ніж потрібно, вдариться автомобілем об яму і моментально прийде до свідомості. Жителям Женеви така ідея більше, ніж сподобалась і цю систему також використовують ще в декількох містах.