Як можна зекономити пальне взимку
Деякі водії розглядають такий варіант економії як перехід на пропан чи метан. Або взагалі ставлять машину на зимовий період в гараж і переходять на громадський транспорт. Кожному своє.
Але не всі готові прощатись зі своїми автівками і мерзнути на зупинках. Тоді пропоную розглянути основні помилки автомобілістів, наслідком котрих є збільшені витрати пального. Що ж, відкриємо вам очі.
Прогрівання
Взимку авто потребує прогрівання перед початком руху. Сучасним автомобілям не потрібно 15 хвилин «пихтіти» на місці – 2-3 хвилинки цілком достатньо.
За цей час до робочої температури прогрівається охолоджуюча рідина. Хоча починати рух на невисоких обертах і на знижених передачах можна одразу ж після увімкнення запалювання.
Таким простим методом ви не лише вбережете пальне від надмірних витрат, але й прогрієте салон шляхом двигуна, котрий в роботі сильніше прогрівається.
Передачі
Взимку автомобілісти дотримуються спокійної та розміреної їзди, навіть якщо асфальт здається чистим та безпечним. Щоб було безпечніше, вони рухається без перевищення другої передачі.
Внаслідок цього автомобіль може місцями пробуксовувати, від чого розхід пального буде підійматись.
Тим паче низькі передачі і так не є економічними, як би ви не контролювали силу натиску на газ.
На сьогодні більша частка сучасних силових агрегатів підлаштована під низькі оберти. По місту можна сміливо рухатись в межах 60 км/год на п’ятій передачі і жодної шкоди мотору не буде. Така їзда прекрасно підходить автомобілістам і не приносить дискомфорту ні йому, ні пасажирам.
Тандем газу та гальма
Розхід пального підвищується при різкому гальмуванні, чи навпаки пришвидшенні. Чим частіше водій гальмує, тим частіше виникає потреба спускатись на нижчі передачі, від чого і росте розхід горючого.
Різко розпочинати рух також не варто, навіть якщо перед вами суха і рівна дорога. Мовчу взагалі тоді про зимову. Взимку колеса можуть пробуксовувати через снігові замети і ще більше збільшувати витрати пального.
Такі прості правила можуть зекономити вам 15-20% пального. Переведіть у гривні і зрозумієте цінність цих порад.
До речі: Чи треба міняти прокладку на зливній пробці піддона при заміні моторного мастила
Підписуйтесь на наш Телеграм-канал. Там ще більше цікавого.