Як підготувати своє авто до спеки
Мастило
Зазвичай факт того, що після зими треба змінювати моторне мастило, не викликає жодних суперечок. За морозний період воно розбавлялось вологою від конденсату, котрий виникав внаслідок перепаду температур. Плюс до нього потрапляло пальне при неповному його згоранні під час нетривалих поїздок.
Тим паче в спекотну погоду немає сенсу кататись на занадто рідкому мастилі – потрібно більш в’язке. І, звісно, разом з мастилом замінюємо і фільтр.
Щоб не мучитись самому – прямуйте на СТО, де все швидко та професійно виконають, поки ви будете пити каву.
Фільтри
Салонний фільтр потрібно також обов’язково змінити. За час зими він встигає забитись дрібними частинками бруду: і пилюкою від гальм, і малесенькими шматочками асфальту, і частинками гуми. Також до цього коктейлю додаються компоненти зимових реагентів, котрими ви потім будете дихати, якщо не зміните фільтр.
Якщо не бажаєте сильно витрачати, то вам підійде звичайний паперовий фільтр. Якщо є можливість розглянути дорожчі варіанти і зберегти своє здоров’я, то зверніть увагу на фільтр з вугільним наповнювачем, котрий відловлює найменші частинки і навіть запахи.
З настанням весни потрібно замінювати і повітряний фільтр двигуна, щоб агрегат брудним повітрям не дихав теж. Економити на цьому не варто, бо ремонт мотора обійдеться значно дорожче.
Гальма
Заміна шин – це ще привід перевірити стан гальм. Нерідке явище, коли гальмівні колодки заклинюють в супортах – це через іржу по їхніх торцях.
Важливо не забути оглянути стан накладок: чи однаково зношені внутрішні та зовнішні, чи рівномірний їхній знос. Деколи буває, що колодка настільки нерівномірно стирається, що стає схожою на клин.
Задні колодки мають триваліший термін експлуатації, аніж передні. якщо вам набрид постійний писк, то можна і їх поміняти. Для вас це не буде фінансовим ударом, якщо орієнтуватись на недорогі бренди.