AutoNews

Як водяний насос омивача скла перетворюється на «бомбу» під капотом

У наш час, якщо згорів оригінальний насос, то починають шукати аналоги, бо на «фірму» грошей немає. І ось тут з’являється безліч нюансів. Наприклад, перед покупкою треба подивитися, який тиск розвиває виріб. Чим він вищий, тим краще, адже рідина швидше потрапляє на скло. В іншому випадку з форсунок «жижа» буде литися мляво, і це ускладнить оглядовість у дощ. Важливо мати на увазі і те, що в порівнянні з водою, в’язкість зимової омивайки вища. Тому продуктивність насоса потрібно вибирати із запасом. Інакше з настанням холодів свіжокуплений моторчик знову зламається.

Далі потрібно подивитися, чи є у насоса брудозахисна сіточка на вході. Якщо ні, то бруд у бачку може забити жиклери склоомивача. Це скінчиться тим, що вода взагалі перестане потрапляти на скло. У погану погоду чи вночі це може спровокувати аварію.

Ось і ще одна шарада, яку під силу вирішити лише досвідченому механіку на СТО, який знає конкретну модель автомобіля. Всі двигуни виглядають приблизно однаково, адже вони розраховані на єдиний посадковий діаметр. Але в деяких виробів корпус виявляється трохи меншим за потрібний розмір, що гарантує погану посадку. Прийдеться мудрувати і ущільнювати з’єднання, адже інакше насос просто вискочить. Так що в магазин краще взяти з собою пристрій, щоб зрівняти його розміри з новим.

Врешті деякі вироби елементарно негерметичні. Це велике лихо, адже так волога потрапляє всередину електродвигуна, провокує корозію і пристрій виходить з ладу. Тут на допомогу — форуми, де люди обов’язково напишуть про погану якість того чи іншого виробу.

Джерело: Dexpens