Як зачинити автомобіль, коли в ньому «сів» акумулятор
Зараз більша частка автомобілів не оснащується механічними замками, котрі потрібно було постійно замикати/відмикати. Наразі все спрощено до електричних затворів, якими можна керувати з допомогою маленького пульта на ключах.
Це легко і зручно, але рівно до того моменту, поки в авто є електрика.
Як тільки акумуляторна батарея різних причин розрядиться, замки припинять реагувати. І як тоді зачинити двері в таких випадках? Детальніше.
Часті випадки взимку
Розряджений акумулятор – це квест, через котрий має пройти кожен автомобіліст хоча б раз за своє водійське життя. Часто період «проходження» припадає на зиму, коли від морозу АКБ сідає ще швидше.
Тоді потрібно брати ту батарею і нести додому на зарядку. Але ж автомобіль відчинений стоятиме. Можна, звісно, сподіватись і щиро вірити в людяність і що ніхто не посміє залізти у ваше авто, поки вас не буде. Але краще зачинити його і мати спокій. Зробити це можна і без електрики.
«Китайська мудрість»
Коли витягнете батарею, не закривайте повністю капот, а лише прикрийте кришку. Багато японських та корейських автівок мають кнопку блокування дверей, що розміщена поряд із дверною ручкою. Щоб зачинити авто, потрібно натиснути на ті клавіші, остання клавіша зачиняє двері з боку водія. Все, що вам потрібно зробити – це натиснути на клавішу і захлопнути двері.
Окремі автомобільні виробники встановлюють замкові щілини в торці дверей. І якщо вставити в них ключ і повернути, то після зачинення дверей їх можна відчинити тільки з брелока або ж зсередини.
Або ще простіше
Якщо ви не бачите на дверях личинки замка – це не означає, що її взагалі нема. Найімовірніше, вона просто гарно захована. Якщо розібрати ручку на водійських дверях, то можна легко отримати доступ до замка. Таким чином ви зможете відчиняти та зачиняти двері, поки в ній немає акумулятора.
Але коли будете це робити, то максимально обережно, щоб не подряпати фарбу.