AutoNews

Яка одна деталь здатна покращити керованість автомобілем

 Не всі автомобілісти готові з таким миритись, тому приймають рішення самостійно допрацювати свою машину. Наприклад, встановлюють якусь деталь зі спортивних автівок. Про одну з них ми зараз розповімо і визначимо, чи справді вона дає потрібний ефект.

Для чого потрібна?

Однією з деталей є розпірка передніх стійок. Це така собі труба з двома кріпильними майданчиками на кінцях. Вона встановлюється зверху на чашки стійок.

Для деяких моделей автівок випускають розпірки з трьома точками кріплення: дві на стійках і одна на двигун. Мета такого задуму – знизити рівень вібрації від силового агрегата.

Головне, що мають забезпечити розпірки – посилити кузов автомобіля. При активному керуванні стійки тиснуть на кузов. Через те, що він виготовлений з тонкого металу, виникають деформації. Внаслідок такої ситуації з кузовом точність керування автомобілем порушується.

Чи варто її встановлювати?

Керованість машини стане точнішою, якщо встановити розпірку передніх стійок. Фахівці ще кажуть, що розпірка обов’язково потрібна автомобілям, котрі побували в серйозному ДТП: це додасть кузову більшої жорсткості.

Чи є якесь підводне каміння?

Растяжка передних стоек. — Nissan Almera Classic, 1.6 л., 2006 года на DRIVE2

На жаль, в цього доопрацювання є свої негативні боки. До прикладу, після встановлення розпірок передніх стійок знизиться комфорт під час їзди по поганих дорогах, оскільки всі удари будуть прямо передаватись на кузов автомобіля.

Якщо буде боковий удар під час аварії, то через розпірку деформуються одразу дві стійки. Труба розпірки буде заважати виконати якісь ремонтні роботи під час сервісного обслуговування.

Джерело: Dexpens