AutoNews

Які автомобільні датчики бояться дощу

Така погода є небезпечною не лише для автівок, котрі рухаються, але й для тих, що стоять у дворах. Від високої вологи та сирості найбільше зазнають негативного впливу автомобільні датчики.

Найчастіше першими отримують удар датчики ABS, особливо якщо сама система вже доволі старенька. Річ у тім, що в такій конструкції є так званий пасивний датчик ABS і зубчате кільце на приводі, котре ще можуть називати «гребінкою».

Через те, що на гребінку потрапляє вода з брудом під час проїзду по калюжі, й виникають помилки. Сигнал від датчика слабне і виникають глюки в системі, а на панелі приладів загоряється лампочка несправності антиблокувальної системи. А якщо волога ще й потрапить через електричний роз’єм в сам датчик, то він просто згорить.

Как проверить датчик АБС своими руками

На сучасних автомобілях часто блок ABS пов’язаний CAN-шиною з іншими модулями керування і діагностику проводять лише спеціальним сканером. Тому, якщо після подолання калюжі загориться лампа ABS або ESP, то вам потрібно повернути до сервісу.

Ще одне проблемне місце – датчик випускного колектора, котрий відповідає за вимірювання тиску та температуру. Неприємності починаються тоді. Коли сам колектор втрачає герметичність. Це може статись через тріснуті шланги, прогорілі прокладки або потрапляння вологи.

Установка датчиков давления в шине HUF

В дощ також можуть «відгукнутись» датчики коліс. Волога може потрапити в датчик і швидко його угробити або ж почнуться проблеми з проводкою. Причина та ж – потрапляння вологи.

Наприклад, засмітились дренажні отвори, а вода знайшла собі дірочку, проникла в порожнини кузова та потрапила туди, куди не треба. Таке може статись навіть тоді, коли машина просто стоїть на стоянці.

Важливо: 4 літні «бомби» під капотом кожного автомобіля

Підписуйтесь на наш Телеграм-канал. Там ще більше цікавого.


Джерело: Dexpens