Їздити на «механіці» на нейтральній передачі: відвага чи божевілля

Кожен водій адаптовує автомобіль під себе і використовує такий стиль їзди, котрий йому оптимальний. І це нормально.
До прикладу, часто автомобілісти стверджують, що їхати «накатом», перемикаючи коробку передач на нейтралку треба частіше. Але здоровий глузд чомусь суперечить такій манері. Де ж істина і чи справді можна так їздити – розібрались.
Навіщо так їздити?
Основний аргумент, котрий висувають прихильники такого методу – це економія пального при спуску згори. Тобто, що увімкнувши нейтральну передачу або просто витиснувши педаль зчеплення, двигун починає працювати на холостих обертах і витрати пального мінімізуються.
Ну і ще плюс, що можна вберегти ресурс силового агрегата, мовляв, він менше навантажується.

І в результаті?
В результаті забудьте про ці плюси, тому що такий спосіб пересування не лише неприйнятний, але й несе в собі небезпеку.
При перемиканні на нейтральну передачу в момент спуску водій змушує авто сповільнюватись коштом гальмівної системи лише, через що воно перегрівається. Раціонально використовувати не лише гальма, але й гальмування двигуном + знижені передачі.

Взимку особливо небезпечно, адже машина в несподіваний момент може полетіти в занос, а ви навіть не встигнете зреагувати.
Стосовно економії пального та збереження ресурсу силового агрегата – це не більше, аніж самообман. Тому на кожному спуску на КП має бути увімкнена передача, щоб авто було повністю під вашим контролем.