AutoNews

Їздити на «механіці» на нейтральній передачі: відвага чи божевілля

Кожен водій адаптовує автомобіль під себе і використовує такий стиль їзди, котрий йому оптимальний. І це нормально.

До прикладу, часто автомобілісти стверджують, що їхати «накатом», перемикаючи коробку передач на нейтралку треба частіше. Але здоровий глузд чомусь суперечить такій манері. Де ж істина і чи справді можна так їздити – розібрались.

Навіщо так їздити?

Основний аргумент, котрий висувають прихильники такого методу – це економія пального при спуску згори. Тобто, що увімкнувши нейтральну передачу або просто витиснувши педаль зчеплення, двигун починає працювати на холостих обертах і витрати пального мінімізуються.

Ну і ще плюс, що можна вберегти ресурс силового агрегата, мовляв, він менше навантажується.

Нейтралка на механике

І в результаті?

В результаті забудьте про ці плюси, тому що такий спосіб пересування не лише неприйнятний, але й несе в собі небезпеку.

При перемиканні на нейтральну передачу в момент спуску водій змушує авто сповільнюватись коштом гальмівної системи лише, через що воно перегрівається. Раціонально використовувати не лише гальма, але й гальмування двигуном + знижені передачі.

Что запрещено банкроту

Взимку особливо небезпечно, адже машина в несподіваний момент може полетіти в занос, а ви навіть не встигнете зреагувати.

Стосовно економії пального та збереження ресурсу силового агрегата – це не більше, аніж самообман. Тому на кожному спуску на КП має бути увімкнена передача, щоб авто було повністю під вашим контролем.

Джерело: Dexpens

Магазин автозапчастин Avtobot м.Ніжин Чернігівська область вул.Носівський Шлях 21Б. Для консультації щодо ціни, наявності, доставки зв'яжіться з нами.

Напишіть нам

Введіть свої контактні дані і ми перезвонимо вам в робочий час.
Як до Вас звертатися?
Ваш номер телефону
Запит на зворотний дзвінок надіслано! Незабаром ми вам зателефонуємо.
Помилка надсилання запиту зворотного дзвінка! Будь ласка спробуйте ще раз!
Напишіть нам на Email
Як до Вас звертатися?
Ваш email
Твоє повідомлення
Листа відправлено!
Помилка надсилання електронного листа! Будь ласка спробуйте ще раз!