AutoNews

«Задири» на розподільному валі: 5 простих порад, які убережуть мотор від прискореного зносу

1. Правильний пуск та експлуатація ДВЗ

Заводься правильно!

До тих пір, поки масло не прокачається по всій системі, воно не зможе дістатися кожної пари тертя і змастити її в достатньому обсязі. Те саме стосується і теплових зазорів поршнів у циліндрах. Недолік мастильного матеріалу в момент руху надає на двигун саму гнітючу роль. Страждає в цьому випадку не лише колінвал, а й уже згадані циліндри. Тому абсолютно не зайвим буде дозволити силовій установці деякий час (хоча б кілька хвилин) попрацювати на холостому ході до початку поїздки. Також рекомендується не рвати на кожному світлофорі, начебто береш участь у гонці.

2. Око та око за маслом

Слідкуйте за показаннями.

Яка несподіванка – за станом моторного масла в машині потрібно постійно стежити. Не лінуйтеся перевіряти перед поїздкою рівень масла, особливо якщо знаєте, що улюблена «ластівка» схильна до масложерства. Можливо й не варто смикати щуп буквально перед кожною поїздкою, але хоча б раз на кілька днів під капот заглянути таки корисно. Якщо ж виявили підвищену витрату мастильного матеріалу, намагайтеся не відкладати проблему в довгу скриньку і встановіть причину проблеми якнайшвидше. Також не забувайте міняти рідину. Робити це рекомендується кожні 6-8 тисяч кілометрів пробігу при активній експлуатації ТЗ.

3. Пам’ятайте про якість

Брати треба якісне.

Не варто купувати перше масло, що попалося. Якщо фінансові можливості дозволяють, то не скупіться на мастильний матеріал для двигуна улюбленої машини. Обов’язково купуйте масло лише у перевірених магазинах. Добре, щоб це була якась відома, перевірена часом та мільйонами кілометрів марка. Пам’ятайте про те, що дешеве масло відрізняється від дорогого в першу чергу куди скромнішим набором корисних присадок.

4. Температурний режим

Такого не можна допускати.

Правильний температурний режим має важливе значення для будь-якого автомобіля. Пам’ятайте, що плинність будь-якого масла підвищується в міру зростання температури силової установки. У якийсь момент мастильний матеріал просто перестає утримуватись між парами тертя. Тому дуже важливо стежити за температурою силової установки та не допускати її перегріву. А щоб нічого подібного не траплялося, необхідно підтримувати в повній справності систему охолодження, вчасно змінювати антифриз, своєчасно чистити (хоча б раз на 1-2 роки) теплообмінники та радіатори.

5. Не сподівайся на авось!

При перших ознаках одразу в ремонт.

Остання порада за списком, але аж ніяк не остання за значенням. Є у нашого брата така погана звичка – сподіватися на авось. Коли мова заходить про керування та експлуатацію транспортного засобу, цей принцип не працює! Якщо ДВЗ улюбленої «ластівки» натякає на перші проблеми: почали з’являтися незрозумілі шуми та стуки, з’явився чад масла, у системі виник низький тиск, спалахнула «маслянка» – не треба чекати! Відразу звертайтеся за допомогою до фахівців на СТО. Дешевше буде. Навіть якщо «пронесе» вперше, вдруге чи втретє буде ще гірше.

 

Джерело: Dexpens