Звідки береться емульсія в двигуні
Чому вона взагалі виникає?
Багато автомобілістів думають, що щось точно зламалось і треба терміново гнати на СТО. Ну і майстри, схиляючись до вашої необізнаності, можуть вас розвести на ремонт. Не завжди і не кожен майстер, але досвід показує, що і таке можливо. Хоча насправді ж хвилювання безпідставні.
З яких причин може виникати емульсія:
- Вода або конденсат потрапили у мастило;
- В складі опинилась охолоджуюча рідина.
Емульсія може виникати тоді, коли на вулиці мокра погода.
Конденсат потрапляє у мастило через вентиляційну систему: коли працює мотор, утворюються гарячі гази, що містять водяну пару. І ті залишки перетворюються в конденсат, що залишається на клапанній кришці. Потім потрапляє в мастило, де й скоро утвориться емульсія.
Якщо вона перебуває тільки на кришці, то двигуну нічого не загрожує. Кришку просто очищують і періодично перевіряють стан мастила.
Як запобігти утворенню емульсії:
- Не прогрівайте двигун понад 15 хвилин. На холостих система вентиляції не працює. Зазвичай водії прогрівають авто 5 хвилин і відправляються в дорогу, а агрегат сам нагріється до потрібної температури в процесі їзди.
- Взимку довше потрібно їздити;
- Використовуйте присадки для мастила, як це роблять досвідчені водії.
Емульсія в мастилі з охолоджуючою рідиною
Якщо шар суміші на щупі аж занадто товстий, то варто перевірити двигун. Цілком ймовірно, що в мастильну суміш потрапила охолоджуюча рідина. Ще одним симптомом буде утворення густого білого диму з трубопроводу.
Чому вона там виникає?
- Порушено герметичність прокладки ГБЦ внаслідок деформації блоку з циліндрами. Виникли невеличкі отвори, через які просочується охолоджуюча до мастила.
- Тріщини в циліндрі через удар чи сильний нагрів двигуна;
- Тріщини між каналами, де циркулюють мастило та охолоджуюча рідина.
Отже, як тільки помітите виникнення емульсії, то спершу визначте причину появи, а потім її усуньте.